adexo3
۲۷۷۲۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دایی: استقلال با زیرکی ۳ امتیاز را گرفت

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز مقابل استقلال روز خوبی نداشتیم و آنها با زیرکی ۳ امتیاز را گرفتند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز مقابل استقلال روز خوبی نداشتیم و آنها با زیرکی ۳ امتیاز را گرفتند.

علی دایی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:فکر می‌کنم روز ما نبود. در یک موقعیت استقلال فرصتی به دست آورد که ما در حمله بودیم. استقلال از ضد حمله خود استفاده کرد و دریغ از یک فرصت. آنها یک ساعت ۱۰ نفره بودند ولی از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم.

وی افزود: رحمتی یک واکنش هم نداشت تا پشت هجده قدم خوب بودیم اما پس از آن نمی‌دانم بازیکنانم چگونه کار می‌کردند. متاسفانه در قسمت جلو خیلی بد بودیم و بازیکنان حمله ما اصلا خوب نبودند. تیمی که صاحب توپ و میدان باشد صاحب امتیاز نمی‌شود استقلال با زیرکی و گلی که زد سه امتیاز را گرفت. ما بد بازی کردیم و اگر روز خوب ما بود می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم ولی اصلا روز خوب ما نبود.

دایی در مورد اینکه فوتبال ایران تمام کننده ندارد گفت: تمام داشته‌هایمان را به میدان آوردیم ولی نتوانستیم کاری کنیم استقلال در ۲۰ متر فضا جمع شده بود و هیچ فضایی به ما نداد و توپ‌هایی که رد شد بازیکنان ما سرجایشان نبودند که ضربه بزنند در خط جلو خیلی بد بودیم.

دایی در مورد تقویت تیمش در نیم فصل دوم گفت: ان‌شالله سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم و با صحبتی که با مدیران باشگاه انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم بازیکنانی که به دردمان می‌خورند را اضافه کنیم. امروز فرید کریمی می‌توانست به ما کمک کند و در این فضای بسته سرعت و تکنیک او می‌توانست به ما کمک کند امیدوارم در نیم فصل دوم از او استفاده کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه کشوری فرد گفته بود تمرینات تیم بر اساس حضور کریمی بوده گفت: مطمئنا وجود کریمی می‌توانست به ما کمک کند ولی ما تیم همیشگی صبا نبودیم و در هر بازی ۴-۵ موقعیت گل ایجاد می‌کردیم اما در این دیدار ۲ فرصت گل هم ایجاد نکردیم و به سمت چارچوب دروازه هم ضربه‌ای نزدیم نمی‌توانیم این مساله را گردن کسی بیندازیم.

سرمربی صبا در مورد اعتراض به وقت‌های تلف‌شده گفت: وقتی یک بازیکن آنها اخراج شده و صالحی یکی دو دقیقه با رحمتی صحبت کرد مگر می‌شود فقط یک دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد؟

وی در مورد اینکه صبا با جوانان بالای جدول قرار گرفته در حالیکه می‌توانست بازیکنان اسمی جذب کند، گفت: متاسفانه نتوانستیم امسال بازیکنان جوان جذب کنیم تیم را نمی‌توانستیم درست ببندیم. خود من تفکر مربیگری برای این فصل نداشتم و نتوانستم دوستانم را به لیگ‌های پایین تر بفرستم که بازیکن انتخاب کنند اما همه مربیان سعی می‌کنیم نسل دیگری را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دایی در مورد اینکه نظرت در مورد داور چیست، گفت: به نظر من تصمیم داور روی هر دو اخراج صحیح بود اتفاق خاصی در زمین رخ نداد که بخواهیم در موردش صحبت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج