اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۷۳۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین گزینه برای مورینیو؛ بازگشت به برنابئو

سرانجام روزی که بسیاری منتظرش بودند ولی کسی شهامت به زبان آوردنش را نداشت فرا رسید. مورینیو ساعاتی پیش از چلسی اخراج شد و حالا او یک مربی آزاد است.

ورش سه: سرانجام روزی که بسیاری منتظرش بودند ولی کسی شهامت به زبان آوردنش را نداشت فرا رسید. مورینیو ساعاتی پیش از چلسی اخراج شد و حالا او یک مربی آزاد است.

خوب؛ حالا چه اتفاقی می افتد؟ شکی نیست که مورینیو نمی تواند در خانه بنشیند و فوتبال تماشا کند. او اهل تفسیر بازی ها برای شبکه های تلویزیونی هم نیست؛ پس باید منتظر حضور او روی نیمکت تیم بزرگ دیگری باشیم.

شیوه کاری ژوزه به گونه ای است که همانقدر که برایش هوادار جمع می کند، به همان اندازه نیز بر متنفرین از او می افزاید؛ با این حال چه کسی می تواند این نکته را نفی کند که مورینیو نبوغ و توانایی هایی دارد که می تواند یک تیم مرده را زنده کند. او پورتو و اینتر را وارد نقشه فوتبال اروپا کرد و زمانی که به رئال مادرید پیوست، موفق شد این تیم را از زیر سایه بهترین بارسلونای تاریخ خارج کند.

بارسا با گواردیولا در حال غرق کردن تدریجی رئال بود که مورینیو به سانتیاگو برنابئو آمد و توانست در عرض دو سال، رئال را به قله فوتبال اسپانیا بازگرداند. او بهترین قهرمانی تاریخ لالیگا را با ۱۰۰ امتیاز و ۱۲۱ گل زده برای رئال به ارمغان آورد. از یک سو مورینیو اخراج شده و از سوی دیگر می بینیم تیم هایی هستند که نیاز به خون جدید در آنها بسیار احساس می شود که در راس همه آنها رئال مادرید قرار دارد.

رئال مادرید هم اکنون توسط کسی هدایت می شود که از روز اول ورودش به این باشگاه، احساس راحتی نمی کرد و نه بازیکنان و نه هواداران رئال، اعتقادی چندانی به او نداشتند. صحبت از رافا بنیتس است که این روزها شایعات مربوط به اخراج او بیش از همیشه به گوش می رسد. به نظر می رسد که گزینه مورد نظر رئیس باشگاه برای جانشینی بنیتس، زیدان باشد، گزینه ای که البته مورد قبول همه قرار دارد ولی بسیاری از هواداران رئال هنوز در این رویا به سر می برند که مورینیو بار دیگر به رئال مادرید بازگردد.

این درست است که او در سال آخر حضورش در رئال با برخی بزرگان تیم به مشکل برخورد کرد ولی این دنیا پر از شگفتی هاست و هیچ مشکلی نیست که برایش راه حلی نباشد. از سویی مورینیو به خوبی می داند که در رئال هنوز یک ماموریت ناتمانم دارد و آن هم قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

او وقتی به رئال آمد که این تیم نمی توانست از یک هشتم لیگ قهرمانان فراتر برود اما با مورینیو سه فصل متوالی به نیمه نهایی رسید ولی هربار با بدشانسی راهی به فینال پیدا نکرد. مورینیو عاشق چالش های جدید و دشوار است. بازگشت او به رئال کمی سخت است؛ با این حال چند بار در زندگی شاهد وقوع اتفاقاتی بوده ایم که به نظر غیرممکن می آمده اند؟ شرایط فعلی به گونه ای است که هم رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند. مورینیو می تواند این رئال نیمه جان را بار دیگر احیا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج