۲۷۸۸۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کامیابی‌نیا: برای قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم

بر خلاف پیش‌بینی‌ها، کمال کامیابی‌نیا یکی از بهترین‌ها و باثبات‌ترین‌های پرسپولیس در نیم‌فصل نخست بود که حالا با اعتماد به نفسی بیش از همیشه درباره مسائل مختلف صحبت می‌کند:

ایران ورزشی: بر خلاف پیش‌بینی‌ها، کمال کامیابی‌نیا یکی از بهترین‌ها و باثبات‌ترین‌های پرسپولیس در نیم‌فصل نخست بود که حالا با اعتماد به نفسی بیش از همیشه درباره مسائل مختلف صحبت می‌کند:

شرایط پرسپولیس: خدا را شکر شرایط تیم‌مان از لحاظ روحی خیلی خوب است. تمرین‌های خیلی خوبی هم انجام می‌دهیم و در بهترین شرایط خودمان را برای بازی با پدیده آماده می‌کنیم.

بازی با پدیده: بازی سختی در مشهد داریم، تمام تمرکزمان روی این است که هفته به هفته خوب کار کنیم. صددرصد برای پیروزی به مشهد می‌رویم و قصدمان این است که ۳ امتیاز را بگیریم و دست پر به تهران برگردیم.

تمدید قرارداد برانکو: چیزی که مشخص است این است که آقای برانکو تاثیر زیادی روی بازیکنان می‌گذارد و بچه‌ها هم تمام نکاتی که به آنها گفته می‌شود را عملی می‌کنند. اینکه ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم قطعا به دلیل تاثیرگذاری آقای برانکو است و برای همین به نظر من باشگاه باید از الان به فکر تمدید قرارداد با برانکو و همچنین بازیکنان فعلی و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باشد. اگر این موضوع اتفاق بیفتد قطعا در آینده از پرسپولیس بیشتر خواهید شنید.

هم‌قسم برای قهرمانی: با تمام احترامی که برای تمام تیم‌ها قایلم نتایج تیم‌های دیگر برای ما مهم نیست و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم خداوند آخر فصل پاداش خوبی که ان‎شاءا... قهرمانی باشد را به ما بدهد. متاسفانه ما از جام‌حذفی حذف شده‌ایم که اوت شدن از این جام دردناک بود اما پانزده بازی دیگر باقی‌مانده که هر بازی را همانند جام‌حذفی می‌بینیم و با تمرکز بالا وارد زمین خواهیم شد. هم‌قسم شده‌ایم امسال یک جام بیاوریم و تمرکز تمام بچه‌ها روی این مساله است که بازی به بازی بهتر شویم.

تیم‌ المپیک: همه باید کمک کنیم که ان‎شاءا... تیم‌ امید به المپیک راه پیدا کند تا بازیکنانی که هستند راحت‌تر لژیونر شوند و این موضوع می‌تواند خیلی به فوتبال ما کمک کند و بازیکنانی که در نسل خودشان هستند، بهترین باشند و اینکه این دوره بهتر است یا دوره قبل بهتر بوده واقعا مهم نیست. چهل و خرده‌ای سال است که تیم‌ امید به المپیک صعود نکرده و امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج