adexo3
۲۷۹۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: سرخابی‌ها هم جوانگرایی کرده‌اند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فصل گذشته نیمکت های تیم ها جوان شده بود اما امسال ترکیب اصلی تیم ها جوان شده است.

ورزش سه: مهدی تاج در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: در مورد لیگ به طور اخص و تیم امید به طور عام مسئولیت سازمان لیگ دارد. در بخش سخت افزاری کارهایی شد که باید ادامه پیدا کند، بلیت های الکترونیک، جشن اختتامیه و مراسم قرعه کشی و.. که باید ادامه پیدا کند. در لیگ جوانگرایی خوبی شد و کاهش هزینه خوبی هم در لیگ با این جوانگرایی شد. بازیکنان پرسپولیس و استقلال را برخی شاید نشناسند زیرا این دو باشگاه به جوانان میدان دادند. فصل گذشته جوانگرایی در لیگ شد اما نیمکت ها جوان شد و در زمین خیلی جوانگرایی نشد اما در این فصل ترکیب تیم ها جوان شد. یکی از ویژگی های خوب لیگ جوانگرایی بود. که بازیکنانی مثل طارمی و کریمی بیش از هزار دقیقه در لیگ نیم فصل اول بازی کردند.

وی در مورد تعامل سازمان لیگ با تیم امید، گفت: تیم امید هم همین شرایط دارد. اکنون دیگر بین تیم امید و تیم ملی بر سر چند بازیکن مباحثه و مجادله ای نیست و در لیگ آنقدر بازیکن خوب و جوان داریم که می توانیم دو تیم امید داشته باشیم.خوشبختانه کمتر کسی از مسئولان و مردم پیدا می شود که بگویند سازمان لیگ با تیم های ملی و امید همکاری نداشته و یا کم همکاری داشته باشد. عرف این است که سرمربیان تیم های ملی و امید در چند جلسه برنامه لیگ را با برنامه تیم های ملی و امید تنظیم می کننند. برنامه لیگ را پیش از شروع فصل برای باشگاه ها ارسال کردیم و یکی از برنامه ها مورد اقبال باشگاه ها قرار گرفت که ما این برنامه را اجرایی می کنیم. پس همکاری لازم را کرده ایم. در مورد تعطیلی لیگ باید بگویم وقفه ها زیاد است اما این وقفه ها فی البداهه نیست و قبلا به باشگاه ها داده ایم و بر اساس آن تعطیلی لیگ انجام می شود و مربیان باشگاهی می توانند براساس آن برنامه تنظیمی خود را اجرایی کنند. از ۴۰۰ مسابقه ای که برگزار می شود ۷ درصد مسابقات تغییر کرده است. مثلا آلودگی هوا که باعث وقفه یک روزه بازی نفت و استقلال اهواز شد.

تاج تصریح کرد: فیفا دی ها ۱۰ روزه است مثل سابق یکی دو روزه نیست. ۱۰ روز از وقفه های لیگ به خاطر فیفا دی طبیعی است و برنامه های لیگ های اروپایی هم مثل ما است و آنها هم در هفته های ۱۵ هستند. البته انتقاد درست است که ما دو روز بیشتر از فیفا دی تعطیل می کنیم. اگر همه پشتیبانی ها باشد اما سازمان لیگ همکاری نکند فایده ای ندارد اما وقتی همه باشگاه ها با تیم های ملی و امید همکاری کرده اند و حتی به قول شما زیادی هم همکاری کرده اند اما وقتی پشتیبانی نباشد و زمین و اردوی مناسب نباشد شرایط سخت می شود. من مدیر تیم های ملی بوده ام ما بعضی وقت ها روی سربازان مشکل پیدا می کردیم اما امسال این مشکلات به حداقل رسیده و اصلا هم این مشکلات در تیم امید نبود. اختلاف ها بین فدراسیون و کمیته المپیک ووزارت ورزش باید به حداقل برسد.

رئیس سازمان لیگ در مورد برگزاری مجمع عمومی امروز سازمان لیگ گفت: مجمع امروز باید چند عضو انتخاب کنیم دو عضو باید از داخل خود مجمع انتخاب شود. مدیر باشگاه لیگ و رئیس هیات فوتبال و دو نفر هم رئیس فدراسیون پیشنهاد می دهد که با من و کفاشیان اعضای هیات رئیسه به ۵ نفر می رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج