adexo3
۲۸۱۲۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: مسئول هواشناسی نیستیم

رئیس سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مسئول هواشناسی، آلودگی هوا و داوریها نیست.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مسئول هواشناسی، آلودگی هوا و داوریها نیست.

مهدی تاج در خصوص در واکنش به اظهارات منصوریان که گفته بود «به تاج کارت قرمز می‌دهیم» گفت: سازمان لیگ مسئول هواشناسی، آلودگی هوا و داوری‌ها نیست بلکه مسئول اجرا و برنامه‌ریزی مسابقات است. به اعتقاد من نمره و نظم سازمان لیگ در این خصوص بسیار خوب است.

وی ادامه داد: ما در سال حدود ۵۰۰۰ مسابقه برگزار می‌کنیم که تنها ۷ درصد از آنها انحراف از برنامه داشته است. در خصوص تغییر زمان بازی‌ها نیز مسئول ما نبودیم. آلودگی هوا به گونه‌ای بود که براساس اعلام کمیته اضطرار نمی‌توانستیم بازی‌های تیم‌های استقلال و نفت تهران مقابل حریفانشان را یکشنبه برگزار کنیم به همین دلیل به باشگاه‌ها اعلام کردیم مسابقات یکشنبه برگزار نمی‌شود؛ ضمن اینکه به آنها گفتیم شما نمی‌توانید در خصوص سلامتی مردم تصمیم بگیرید.

رئیس کمیته سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: نامه کمیته اضطرار را روی سایت سازمان لیگ قرار دادیم و به باشگاه‌های نفت و استقلال نیز اعلام کردیم اگر هوا خوب شود احتمال دارد بازی‌ها روز دوشنبه برگزار شود وگرنه بازی‌ها سه شنبه برگزار خواهد شد. ما حتی اعلام کردیم اگر وضعیت هوا در روز سه شنبه هم خوب نبود بازی‌ها را باز هم به تعویق خواهیم انداخت چون بحث سلامتی اعضای تیم‌ها و تماشاگران مبحثی نیست که روی آن مدیریت کنیم.

تاج اظهار داشت: در واقع مربیان تیم‌های نفت و استقلال مرتکب اشتباه شدند چون سازمان لیگ این موضوع را به مدیران باشگاه‌ها اعلام می‌کند به همین دلیل ما آن را به آقایان افشارزاده و قنبرزاده اعلام کردیم. قنبرزاده در گفت‌گوی رادیویی و همچنین جلسه هیئت رئیسه گفت به منصوریان اعلام کرده ممکن است بازی‌ها روز دوشنبه برگزار شود. سازمان لیگ این موضوع را فقط به مدیران باشگاه‌ها اعلام می‌کند نه مربیان تیم‌ها بنابراین منصوریان در این حد نیست که بگوید در بازی شرکت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد : من نمی‌دانم بر چه اساسی منصوریان گفت لحن ما تند بوده است آیا بدون قاطعیت می‌توان سازمان لیگ را اداره کرد این که بازی می‌کنیم یا نمی‌کنیم به ۱۰ یا ۲۰ سال پیش بر می‌گردد ادبیات ما به هیچ وجه تند نبود بلکه آرام بود اما قاطع و محکم. این کار درست نیست که به لیدرها خط دهند که شعار داده و یا با ماسک در ورزشگاه حضور پیدا کنند مطمئن باشید ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و با بانیان آن برخورد قاطع می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج