۲۷۹۷۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروین: از دیدن طارمی کیف می‌کنم

نمایش‌های این فصل پرسپولیس باعث شده پیشکسوتان باشگاه هم لب به تعریف از تیم برانکو باز کنند.

روزنامه ایران ورزشی: نمایش‌های این فصل پرسپولیس باعث شده پیشکسوتان باشگاه هم لب به تعریف از تیم برانکو باز کنند. علی پروین در این باره می‌گوید: «چند وقت پیش گفتم پرسپولیس جزو چهار تیم اول لیگ خواهد بود و دیدید که حرف من هم سرانجام درست درآمد. الان هم می‌گویم با فوتبالی که پرسپولیس بازی می‌کند این تیم در لیگ اول می‌شود یا دوم. به نظر من در لیگ امسال یا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد یا استقلال به این عنوان می‌رسد اما پرسپولیس در پایان لیگ جزو دو تیم اول خواهد بود. ماشاءا... بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی هستند و در بازی‌ها وقتی که هر بازیکن حریف صاحب توپ می‌شود چهار قرمزپوش بالای سرش حاضر می‌شوند.

این نشان می‌دهد که بازیکنان از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارند.» پروین که معتقد است برانکو در نظرسنجی نود به حقش رسیده از پروفسور تعریف و تمجید می‌کند: «من همیشه می‌گویم مربی خارجی که به فوتبال ما می‌آید باید سطح بالا باشد. به نظر من هم برانکو جزو همین مربیان خوب و سطح بالا است و مثل مربیان درجه ۴ نیست که کارنامه ضعیفی داشته باشد. او تا اینجا بد کار نکرده و تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده است. تیم برانکو از نظر بدنی بسیار وضعیت خوبی دارد و ۹۰ دقیقه می‌دوند اما به هر حال تیم جوانی هستند. الان می‌بینیم که پرسپولیس گل نمی‌خورد و هافبک‌هایش به خوبی می‌دوند.»

سلطان چشم تیله‌ای از نقطه قوت پرسپولیس می‌گوید: «از نظر من همه خطوط پرسپولیس خوب هستند؛از دروازه گرفته تا نوک حمله همه بازیکنان خوبی هستند. در پرسپولیس امید عالیشاه و مهدی طارمی حضور دارند که جزو بازیکنان بسیار خوب فوتبال ایران هستند و من بازی آنها را که می‌بینم کیف می‌‌کنم.»

پروین که معتقد است طارمی آینده درخشانی دارد درباره او می‌گوید: «طارمی مهاجم خیلی خوبی است اما برخی از او انتقاد کردند. باید بگویم یک مهاجم باید ۵ -۶ موقعیت گل به دست بیاورد تا ۲ تای آن را گل کند به هر حال طارمی زحمت خودش را می‌کشد و بازیکن جوان و بسیار خوبی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج