adexo3
۲۸۰۶۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سوشا مکانی، خوب یا بد؟!

بگذارید همین اول کاری و با توجه به سابقه و عملکرد سنگربان شماره یک پرسپولیس با اطمینان بگوئیم او بهترین یا بدترین دروازبان ایران نیست پس نباید توقع داشت در همه بازی ها بدرخشد و یا همه تقصیرها را به گردن او انداخت!

ورزش سه: بگذارید همین اول کاری و با توجه به سابقه و عملکرد سنگربان شماره یک پرسپولیس با اطمینان بگوئیم او بهترین یا بدترین دروازبان ایران نیست پس نباید توقع داشت در همه بازی ها بدرخشد و یا همه تقصیرها را به گردن او انداخت!

اما باید انصاف داشت. وضعیت سوشا برای پرسپولیس حالت نرمالی نداشته است و کار او همواره سینوسی بوده است. همان عاملی که باعث می شود او مورد اطمینان ترین سنگربان ایرانی نباشد. اما واقعیت این است که سوشا به طور کلی هیچ وقت بد و فاجعه هم نبوده است و اینکه او را مقصر تمام نبردن های پرسپولیس برانکو بدانیم واقعا اجحاف است.

سنگربان اصلی پرسپولیس در بازی مقابل پدیده هرچند روی گل اول با دفع نامناسب در باز شدن دروازه تیمش تاثیرگذار بود اما به هیچ وجه نمی توان او را روی گل دوم مقصر دانست. ضمن آنکه سوشا با هوشیاری و انجام خطا روی مهاجم میزبان در دقایق پایانی توانست فرصت امتیاز گرفتن را به تیمش ببخشد در حالی که اگر پرسپولیس گل سوم را دریافت می کرد، کاملاً بعید بود با دست پر از مشهد برگردد.

اینکه تماشاگران مشهدی بخاطر خراب کردن روحیه سوشا او را با تشویق های کنایه آمیز مورد خطاب قرار داهند نه جای تعجب دارد و نه جای نکوهش اما وقتی افرادی که قلم می زنند و میکروفن به دست دارند چشم بسته و صرفاً جهت همرنگ شدن با جمع، سوشا را دلیل باخت ها و نبردن های پرسپولیس بدانند اتفاقاً هم باید تعجب کرد و هم سرزنش! انصاف و عدالت برای کسی که مبلّغ چیزی است از اصلی ترین فاکتورهاست اما پس از بازی بیشتر سوالات از برانکو اشتباهات سوشا در بازی مثابل پدیده بود. در حالی که اگر سوشا اشتباهاتی داشت(که داشت) با خطایی که منجر به اخراجش هم شد توانست مانع گلزنی پدیده برای سومین بار و در نهایت به تساوی کشیده شدن بازی شود و این یک امتیاز آنقدر ارزش دارد که با جرات بگوییم سوشا هرچند خوب نبود اما افتضاح هم نبود.

البته پرسپولیس خوش شانس است که سرمربی این تیم، برانکوی محبوب، منطقی و حرفه ای است. برانکو در برابر سیل سوالات مستمری که سوشا را ضعیف و پرسپولیس را نیازمند خرید دروازبان می دیدند به شدت از دروازبان تیمش حمایت کرد و درخشش او در برابر گسترش را یادآوری کرد. او همچنین ضمن اینکه از عملکرد کلی تیمش ابراز نارضایتی کرد، کل تیم به خصوص مدافعین را در به ثمر رسیدن دو گل توسط پدیده ملامت کرد. دیدن دوباره دو گلی که پرسپولیس از میزبان مشهدی خود دریافت کرد و موقعیت هایی که این تیم به شاگردان مهاجری داد، همگی اظهارات برانکو را تایید می کند که بیش از سوشا، این سازمان دفاعی پرسپولیس بود که در برابر پدیده ضعیف ظاهر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      اگه نظرات رو درج نمی کنید چرا نظرخواهی میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج