اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۷۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزایش احتمال جدایی مارتینس از اتلتیکو

مدیربرنامه‌های مهاجم کلمبیایی روخی‌بلانکو احتمال جدا شدن این بازیکن ملی‌پوش را از تیم دوم شهر مادرید در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم: جکسون مارتینس، مهاجمی که در دوران حضورش در پورتو کابوس مدافعان تیم‌های حریف بود و فصل گذشته هم برابر بایرن مونیخ گوشه‌ای از توانایی‌های خود را به رخ کشید، در این فصل روزهای کم‌فروغی را در اتلتیکومادرید سپری کرده است، آنقدر که احتمال خروجش از ویسنته کالدرون وجود دارد. مارتینس در ۱۱ بازی که قبل از مصدومیت طولانی مدتش - مصدومیتی که او را از حضور در۹ بازی اتلتیکومادرید محروم کرده است - انجام داد تنها دو گل به ثمر رساند که آماری بسیار ضعیف محسوب می‌شود.

انریکه پومپئو، مدیربرنامه‌های مهاجم پیشین پورتو اعتراف کرد که این بازیکن کلمبیایی خود به ماندن در پایتخت اسپانیا تمایل دارد، اما باشگاهش ممکن است که او را در ماه ژانویه به تیمی دیگر بدهد. برخی گزارش‌ها در رسانه‌های انگلیسی حکایت از آن دارند که دو تیم لندنی تاتنهام و چلسی برای خرید بازیکن پیشین پورتو وسوسه شده‌اند و در ماه ژانویه ممکن است برای انجام این کار اقدام کنند به خصوص که احتمال بازگشت دیه‌گو کاستا از چلسی به اتلتیکومادرید طبق یکی از بندهای قراردادی که دو سال پیش میان طرفین منعقد شد، وجود دارد.

پومپئو به نشریه آس گفت: جکسون می‌خواهد در اتلتیکو بماند، اما این باشگاه است که درباره آینده او تصمیم‌گیری می‌کند. نمی‌توانم بگویم که رفتن جکسون از اتلتیکو، یک دروغ است یا نه اما هیچ‌کسی از آینده خبر ندارد. چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که جکسون کسی نیست که بدون عزت و احترام از تیمی جدا شود. او از تصمیمی که برای پیوستن به اتلتیکومادرید گرفته راضی است، این تیم را دوست دارد و می‌خواهد که کارش در این تیم را از سر بگیرد. او تا الان مجبور بوده که خودش را با یک فرهنگ جدید از بازی و هزاران چیزی دیگر تطبیق دهد، اما مصدومیت مانع از این کار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج