۲۸۱۹۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریادشیران: صادقیان با آبروی نفت بازی کرد

فریادشیران مربی سابق نفت تهران گفت: صادقیان تنها یک بازیکن است و هیچ برتری نسبت به ایمان مبعلی،علی رضا عزتی،سید جلال حسینی ،وحید امیری و چند بازیکن دیگر نفت ندارد.

باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال نفت تهران در هفته جاری و پس از کسب پیروزی مقابل استقلال اهواز به پرحاشیه ترین تیم لیگ برتر تبدیل شد و با وجود این که انتظار می رفت سه برد متوالی به زردپوشان پایتخت برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر کمک کند اما در عمل شاهد بودیم که اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی،تغییرات مداوم بازی نفت و تراکتورسازی به علت آلودگی هوا،شکست مقابل حریف آذری و در نهایت پست جنجالی پیام صادقیان درباره جدایی قطعی از شاگردان منصوریان و در ادامه قرار گرفتن نام هافبک با تکنیک نفت در لیست فروش باشگاه با وجود تمایل کادرفنی به تداوم همکاری روز به روز بر حاشیه های این تیم افزود.

در این میان اختلاف نظرهای گاه و بی گاه مدیریت و کادر فنی نفت بر آتش این حواشی افزوده و به نظر می رسد نفت با وجود این مسائل مسیر سختی برای بازگشت به رتبه های بالای جدول و حتی کامیابی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. در این باره گفت و گویی انجام دادیم با ناصر فریادشیران پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران.

اظهارات جنجالی به آرامش نفت کمک نمی کند

فریادشیران در این باره اظهار داشت :شرح وظایف افراد و حیطه اختیارات آن ها باید در هر باشگاهی مشخص باشد.نفت تهران در ششمین سال حضور در لیگ برتر باید حواشی این چنینی را به خوبی مدیریت کند.منصوریان و بازیکنان باید در حیطه فنی فعالیت کنند و به میدان رفتن یا نرفتن در بازی ها را به مدیریت باشگاه محول کنند چرا که در فوتبال بین المللی برنامه بازی ها به باشگاه ابلاغ می شود و باشگاه در مورد بازی کردن تصمیم می گیرد نه این که کادرفنی با هیاهوی فراوان سعی در به میدان نرفتن داشته باشد.

وی ادامه داد :البته در مورد بازی با تراکتور من تا حدودی سازمان لیگ را مقصر می دانم .چرا که بارها زمان این بازی به دلیل آلودگی هوا تغییر یافت و در آخر در حالی که تاریخ بازی سه شنبه اعلام شده بود با جلوافتادن یک روزه بار دیگر به دوشنبه ای موکول گردید که از شرایط جوی از لحاظ آلودگی وضعیت بسیار بدی داشت و دیدیم که بازیکنان استقلال قبل از دیدار با سیاه جامگان با ماسک وارد زمین شدند.

وی افزود: هر چند نفت به دنبال تمرین پر فشار روز قبل از مسابقه از شرایط آمادگی تا حدودی دور بود و منصوریان از این نظر تا حدودی حق داشت اما اظهارات جنجالی علیه رئیس سازمان لیگ و این که من به تاج کارت قرمز می دهم به آرامش نفت کمکی نکرد و طبیعتا سازمان لیگ از باشگاه نفت خواسته که به سرمربی خود تذکر دهد.به هر حال این ها مسائل غیر قابل حلی نیست و با یک جلسه رو در رو می توان به تفاهم رسید.

پیام با اینستا بازی آبروی باشگاه را به خطر انداخت

فریادشیران درباره پست جنجالی پیام صادقیان بیان کرد:صادقیان تنها یک بازیکن است و هیچ برتری نسبت به ایمان مبعلی،علی رضا عزتی،سید جلال حسینی ،وحید امیری و چند بازیکن دیگر نفت ندارد.امیدوار بودم امسال شاهد حضور پیام متفاوتی در لیگ باشیم اما متاسفانه وی برای چندمین است که علیه باشگاه و مسائل مالی آن اظهارات جنجالی می کند.به هر حال مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد و اگر پولی در میان باشد میان همه بازیکنان تقسیم می شود.

این که بازیکن با هر مشکل کوچک مالی بلافاصله شروع به صحبت علیه باشگاه و مدیریت آن کند منجر به از بین رفتن تمرکز و کارایی وی می گردد.در گذشته و حتی در زمان حضور خود من هم برخی مشکلات مالی در باشگاه نفت وجود داشته و همیشه اوضاع این تیم مساعد نبوده است. پیشکسوت تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد :به هر حال برخی افراد سعی در تحریک بازیکن برای مصاحبه و به هم زدن آرامش تیم دارند.

وی درباره این گفته منصوریان که صادقیان بازیکنی احساسی است و بدون منطق این گونه صحبت کرده بیان کرد:این مسئله درست نیست چرا که صادقیان با قراردادن پست در اینستاگرام و جنجال آفرینی آبروی باشگاه را تا حدودی از بین برده است.بازیکن باید علاوه بر بازی کردن و گاهی تمرکز روی مسائل مالی تا حدودی هم آرامش داشته باشد و بی ملاحظه حرفی را به زبان نیاورد. وی درباره قرارگرفتن صادقیان در لیست فروش باشگاه نفت اظهار داشت :با در نظر گرفتن این صحبت ها باشگاه صادقیان را در لیست فروش قرار داد که من آن را گام بزرگی در راستای مبارزه با بازیکن سالاری می دانم چراکه در باشگاه نفت این امر بی سابقه بوده و هر بازیکنی نباید به راحتی به خود اجازه دهد که با اظهارات جنجالی آرامش باشگاه را به هم زده و تیم را به حاشیه ببرد.

صادقیان از لحاظ فنی بازیکن خوبی است و منصوریان حواشی وی را هم تا حدود زیادی جمع کرده بود اما بازیکن و مربی حرفه ای باید به برخی از تعهدات خود نسبت به باشگاه پایبند باشند.به هر حال صبر قنبرزاده هم از تکرار صحبت های جنجالی صادقیان به پایان رسبد .حتی اگر وی بهترین بازیکن نفت هم باشد که این گونه نیست باید مقداری در قبال مشکلات مالی صبور باشد.

غیرنفتی ها دست روی دست گذاشته اند

وی افزود :مشکلات مالی برای تمام بازیکنان،کادرفنی،پزشکی،تدارکات و ماساژورهای نفت وجود دارد و اگر پولی موجود باشد بین همه تقسیم می گردد.من با بسیاری از بازیکنان نفت از نزدیک آشنا هستم و می دانم وضعیت صادقیان نسبت به خیلی از آن ها مساعدتراست.به هر حال باید صبر و تحمل ها را بالا برد.

فریادشیران درباره عملکرد اعضای هیئت مدیره در مدیریت حواشی بیان کرد:مشکلاتی در درون باشگاه و مشخصا در میان اعضای هیئت مدیره وجود دارد.آن ها می توانستد با چند جلسه به تفاهم رسیده و آتش این اختلافات را خاموش کنند اما تاکنون این اقدام را انجام نداده اند. برخی از اعضای غیرنفتی باشگاه که از دولت قبلی در این باشگاه فعالیت می کنند و از امکانات باشگاه به خوبی استفاده می نمایند باید از این تیم خداحافظی کنند و به حواشی دامن نزنند.چرا که تداوم این حواشی می تواند باشگاه نفت را از مسیر موفقیت خارج کند.

وی افزود:برخی از اعضای هیئت مدیره برای حل مسائل مالی باشگاه تنها به انتظار کمک وزارت نفت نشسته اند در حالی که باید به دنبال جذب حامی مالی رفت و با آوردن جامیان چرخ باشگاه را به گردش درآورد.این که ما به عنوان این که دستی در نقل و انتقالات باشگاه داریم و می توانیم احکام انضباطی صادر نماییم دست روی دست گذاشته و برای پیش برد برنامه های باشگاه گام برنداریم درست نیست.به هر حال باید جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ابران برای تغییر در برخی اعضای هیئت مدیره به سرعت تصمیم بگیرد.

مربیان از نفت هویت می گیرند

مربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران درباره آینده این تیم در لیگ برتر گفت :به هرحال با وجود تعداد زیادی بازیکن مصدوم جوانان به خوبی در ترکیب نفت درخشیده اند و این تیم هرچند مقابل تراکتورسازی شکست خورد اما با کسب سه پیروزی متوالی از بحران نتیجه گیری فاصله گرفت.من اعتقاد دارم مربیانی که به این تیم وارد می شوند جدا از سابقه خود در کنار این تیم هویت می گیرند.

وی افزود :علی رضا منصوریان هم با وجود دانش فنی خود در کنار نفت اعتبار به دست آورد.وی فصل گذشته به دلیل زحمات فراوان در کنار بازیکنان موثر و آرامش باشگاه به نتایج خوبی دست یافت و امسال هم می تواند با بازگشت به همان وضعیت آن موفقیت را تکرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج