اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۲۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: شیک و باهوش بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که آنالیز خوبی از تیم صبا داشته و پس از به ثمر رساندن گل‌های مورد نظر به خوبی بازی را مدیریت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که آنالیز خوبی از تیم صبا داشته و پس از به ثمر رساندن گل‌های مورد نظر به خوبی بازی را مدیریت کرده‌اند.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل صبای قم در کنفرانس خبری گفت: با توجه به آنالیزی که از تیم صبا داشتیم، بچه‌های ما امروز خوب بازی کردند. گل زدیم و بعد از آن بازی را مدیریت کردیم. مقابل تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما در این بازی باهوش عمل کردیم.

سرمربی تیم نفت تهران اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم مقابل صبا راضی هستم و امیدوارم این روند در آینده ادامه داشته باشد. تیم ما امروز خیلی خوب و شیک بازی کرد و برای اینکه تیم را تقویت کنیم نیاز به جذب یکسری بازیکن داریم. در مجموع از عملکرد بچه‌ها راضی هستم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که صبایی‌ها موقعیت‌های زیادی از دست دادند اما نفت بود که برنده بازی شد گفت: در بازی قبل مقابل تراکتورسازی ما ۵،۶ موقعیت گلزنی را از دست دادیم و پس از آنکه بازی تمام شد و به رختکن رفتیم. بابت این موقعیت‌ها هیچ امتیازی به ما ندادند. طبیعی است که وقتی صبا عقب افتاد رو به بازی مستقیم آورده و ما را تحت فشار قرار داد. تیم صبا در این دیدار از بازیکنان خوبی همچون محمد قاضی یا اسلامی استفاده می‌کرد. ما داخل زمین از چند بازیکن جوان استفاده کردیم و در چنین دیدارهایی تجربه بازیکنان صبا خیلی به کمک این تیم می‌آید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار نام نانگ و صادقیان جزو ۱۸ نفره تیم نفت نبود گفت: متاسفانه شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی در اکثر موارد مانند زمین‌های استان مازندران خیس و لغزنده است. نانگ در نیمه نخست بازی مقابل تراکتورسازی از ناحیه همسترینگ آسیب دید به همین دلیل نتوانستیم از او در این بازی استفاده کنیم. در مورد صادقیان هم باید بگویم مصدومیت او برطرف شده اما هنوز فرم ایده‌آل خود رابه دست نیاورده است. جلساتی با مدیر فنی و اعضای کادر فنی تیم داشتم و برای لیست خروجی باید نشستی با مسئولان باشگاه داشته باشیم که این اتفاق بعد از ظهر شنبه خواهد افتاد و لیست خود را در این جلسه اعلام می‌کنیم. درباره صادقیان هم فردا تصمیم خواهیم گرفت. به هر حال باید وضعیت باشگاه‌ها را نیز ببینیم و بررسی کنیم. من با باشگاه هماهنگ و «اوکی» هستم.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص عملکرد بیرانوند اظهار داشت: بیرانوند یک بازیکن جوان است که دوست داشت امروز کلین‌شیت داشته باشد، به همین دلیل همه تلاش خود را در این بازی می‌کرد تا گل نخورد. در بازی گذشته فکر نمی‌کردیم به تراکتورسازی ببازیم اما امروز هم به این نتیجه رسیدیم که اگر بازیکنان ما موقعیت‌سوزی نکنند تیم خوبی هستیم. ما چند بازیکن بین‌المللی داریم که در کنار جوانان باعث شدند که تیم شکل بگیرد البته در باشگاه نفت همچون گذشته مسیر پرورش بازیکنان جوان را ادامه می‌دهیم.

منصوریان گفت: ما تماشاگری نداریم و همیشه ۲۰ یا ۳۰ نفر همراه ما بوده و از تیم حمایت می‌کنند. راز موفقیت ما جلوتر از تاکتیک، همدلی بین اعضای تیم است. من از ابتدای فصل هم اعتقاد داشتیم با توجه به اینکه در سه جام حضور داریم باید تیم محکمی را ببنیدیم. جوانان ما می‌توانند تیم را پیش ببرند اما ستاره‌ها و بازیکنان باتجربه نیز می‌توانند کمک خیلی زیادی به ما کنند. به هر حال ما بازی‌های لیگ و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم.

وی در خصوص اینکه شرایط تیم فوتبال امید را چگونه می‌بینید گفت: من ۴ سال پیش سرمربی تیم امید بودم، خوشبختانه امروز می‌بینم که بازیکنان این تیم مشکل خروجی، اردو و... را ندارند باید از مسئولان تیم امید و همچنین فدراسیون تشکر کرد که مسیر را برای حبیب کاشانی هموار کردند. مهم نیست پول‌های تیم ملی از کجا می‌آید اما به نظرم خاکپور می‌تواند تابوی نرفتن را به المپیک را بشکند و این تیم با خاکپور می‌تواند موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج