۲۸۲۳۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قول پاداش یک میلیاردی برای امیدها

وزارت ورزش با هزینه پاداش‌های تیم امید که مبلغ یک میلیارد است، موافقت کرده و خبر دیگر هم اینکه یک بودجه اختصاصی برای تیم‌های ملی و امید از سال آینده در نظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان در پایان مراسم بدرقه تیم امید گفت: حبیب کاشانی بخشی از هزینه‌های تیم امید را پرداخت کرده اما فدراسیون فوتبال هم قسمت زیادی از هزینه‌های تیم امید را پرداخت کرده که این مبالغ را به زودی اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: لیاقت تیم امید صعود به المپیک است، بازیکنان خوبی در تیم امید حضور دارند و امیدواریم با کمک همه بتوانیم راهی المپیک شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد حضور کی‌روش در قطر یادآور شد: با توجه به اینکه ۶-۵ بازیکن تیم امید در تیم بزرگسالان هم حضور دارند، کی‌روش قصد دارد در قطر حاضر شود تا عملکرد این بازیکنان و همچنین رقبا را هم ارزیابی کند.

کفاشیان درمورد تغییراتی که در اساسنامه به‌وجود آمده، گفت: تغییرات زیادی به‌وجود نیامده است و از نظر کسانی که حق رأی دارند، تفاوتی وجود ندارد، یکسری تغییرات در رابطه با جمله‌بندی و انشا براساس مقررات فیفا و AFC صورت گرفته که باز هم از مجمع خواسته‌ایم اگر نظری دارند آن را به ما بدهند تا آن را اصلاح کنیم.

وی درمورد اینکه مایلی‌کهن گفته در صورت حضور کی‌روش در قطر و ایجاد درگیری، سرمربی تیم ملی مقصر خواهد بود، گفت: هم‌اکنون همه باید کدورت ها را کنار بگذارند و به فکر موفقیت تیم باشند. تیم ملی برای مملکت است و اجازه نمی‌دهیم که برخورد و درگیری بخواهد به‌وجود بیاید. چنین مسائلی اتفاق نخواهد افتاد و وقتی چشم به چشم شوند، همه چیز را فراموش می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا کمک ۴۰۰ میلیونی وزارت ورزش به تیم امید رسیده، گفت: این موضوع به فدراسیون فوتبال داده شده و ما هم در این زمینه کمک خواهیم کرد و مشکلی در این بابت وجود ندارد. همچنین وزارت ورزش با هزینه پاداش‌های تیم امید که مبلغ یک میلیارد است، موافقت کرده و خبر دیگر هم اینکه یک بودجه اختصاصی برای تیم‌های ملی و امید از سال آینده در نظر گرفته خواهد شد.

کفاشیان درمورد انتقادهای دادکان مبنی بر اینکه فساد در فدراسیون فوتبال وجود دارد و افراد دیگری در این فدراسیون تصمیم می‌گیرند، گفت: شما همه چیز را در فدراسیون می‌بینید، دیگر مثل سابق نیست که یک نفر در فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد، ۷۵ نفر عضو مجمع هستند که هر بخشی هم جداگانه هیأت رئیسه و تشکیلاتی دارد. فدراسیون فوتبال کار نظارت را برعهده دارد و سیاست‌گذاری‌ها را انجام می‌دهد. دیگر مثل سابق نیست که متکی به یک فرد باشد. اعضای هیأت رئیسه هم انتصابی نیستند، بلکه انتخابی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه وضعیت کی‌روش چگونه است، گفت: کی‌روش ایام عید را سپری می‌کند و هم‌اکنون سرش شلوغ است. او به دیگران عیدی می‌دهد، اتفاقاً با او در تماس بودم و به من گفت به خبرنگاران بگویم نگران من نباشند و اعلام کرد که دلش برای شما تنگ شده است.

وی درمورد عدم حضور خاکپور در مراسم بدرقه گفت: من با مایلی‌کهن صحبت کردم و او به من گفت که خاکپور گرفتار بوده که نتوانسته به این مراسم بیاید.

کفاشیان درمورد اینکه آیا او به خاطر قراردادش قهر کرده، گفت: چنین چیزی نیست، ما قرارداد او را ارسال کرده‌ایم و فقط امضای خود خاکپور مانده است. مبلغ قراردادش هم آن چیزی است که خودش گفته بود، حتی اگر قراردادی هم امضا نشود، حق و حقوق کادر فنی بر سر جای خود خواهد بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود روبین کازان به کی‌روش پیشنهاد داده است، گفت: کی‌روش ۵ سال در ایران فعالیت کرده و عملکرد خوبی هم داشته است، مردم از او راضی هستند و ما هم به خاطر رضایت مردم از او راضی هستیم، اما قطعا او پس از دو بازی که تیم ملی در فروردین خواهد داشت، اگر خواسته‌هایش برآورده نشود، نمی‌ماند. او یک سری شرایط خاص دارد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا ماندن کی‌روش بستگی به ماندن او دارد، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست، او یک سری تسهیلاتی می‌خواهد که بودجه آن باید فراهم شود.

وی در مورد اینکه آیا عدم حضور خاکپور مانند قهر علی کریمی از تیم ملی نمی‌شود، گفت: خاکپور انسان متعهدی است و مطمئنم که تیم امید را دوست دارد. او با عشق و علاقه پیش آمد و در این مدت هم از لحاظ شخصی، ضرر زیادی کرد، اما به خاطر عشق به تیم امید کار می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت جواد نکونام گفت: ما قصد داریم که او را به عنوان دستیار در تیم ملی استفاده کنیم.

وی در پایان اعلام کرد که هنوز درخواستی برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ارسال نکردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج