۲۸۳۱۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گزینه هایی که شاید جای سوشا را بگیرند

احتمال بازی نکردن سوشا مکانی برای پرسپولیسی ها به یکی از مهمترین چالش های این روزهای سرخپوشان تبدیل شده است.

خبرآنلاین: احتمال بازی نکردن سوشا مکانی برای پرسپولیسی ها به یکی از مهمترین چالش های این روزهای سرخپوشان تبدیل شده است.

بازداشت سوشا مکانی پرسپولیس را وارد چالش جدید کرد.بازداشتی که به احتمال فراوان در نهایت منجر به این شود که مکانی تا مدتی نتواند به دلیل جنبه عمومی این حکم برای پرسپولیسی ها بازی کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که فدراسیونی ها هم از حکمی که برای دروازه بان پرسپولیس صادر می شود با توجه به روابط خوبی که با دادسرای فرهنگ و رسانه دارند تمکین می کنند و این را رسما هم اعلام کرده اند.

پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است و هر بار که این دروازه بان محروم بوده و نتوانسته برای تیمش به میدان برود با مشکلات زیادی روبرو شده اند.جانشین او که ایمان صادقی بود( و در خبرها آمده بود به تیم خونه به خونه بابل پیوسته است) چندان دروازه بان مطئمنی نشان نداد و نتوانست آن مهره ای باشد که هم برانکو به او اعتماد کند و هم هواداران این تیم سرخپوش.در این شرایط و آن طور که از شواهد پیداست برانکو صادقی را نمی خواهد و شکی وجود ندارد که رفتن سوشا مکانی با شرایط فعلی به ضرر پرسپولیسی ها تمام خواهد شد.

اگر سوشا به هر دلیلی نتواند بازی کند آنها باید به دنبال جانشینی مطمئن برای او باشند.جانشینی که چیزی کم از سوشا نداشته باشد و بتواند نقش اش درون دروازه یکی از مدعیان لیگ برتر را به خوبی بازی کند.نخستین گزینه برای سرخ ها جذب یک دروازه بان خارجی است.اما یک مشکل بزرگ برای جذب دروازه بان خارجی سد راه پرسپولیسی هاست.آنها تنها در صورتی می توانند گلر غیر آسیایی بگیرند که مایکل اومانیا قراردادش را با این تیم فسخ کند.برانکو نشان داده که اگر نیاز به بازی دادن مدافعان خارجی اش پیدا کند بیشتر به ماریچ علاقمند است تا اومانیا.یعنی اینکه خیلی محمتل است که با شرایط فعلی و اگر نیاز به جذب دروازه این خارجی باشد قرارداد این مدافع کاستاریکایی را فسخ کنند.

اما اگر قرار به جذب دروازه بان ایرانی باشد در شرایط فعلی مهمترین گزینه ای که بدون تیم است و می تواند به پرسپولیس بیاید دروازه بان سابق استقلالی هاست.محسن فروزان که به دلیل مشکلات با فرهاد کاظمی از تیم پدیده جدا شد.البته فروزان هم چندان مهره قابل اتکایی نیست و نمی تواند نیاز کادر فنی پرسپولیس را برآورده کند.

چند روزی است که در خبرهای مختلف صحبت از جذب علیرضا بیرانوند در میان است.دروازه بان ملی پوش نفت تهران که یکی از ستون های این تیم به حساب می آید.او یک سال دیگر با نفت قرارداد دارد اما بی پولی نفتی ها شاید باعث شود که پیشنهادی نجومی از تیم پر طرفدار پایتخت نفتی ها را برای دادن رضایت نامه او ترغیب کند.البته منصوریان بارها گفته که به بیرانوند نیاز دارد و اصلا دلش نمی خواهد در این شرایط او از جمع زرد پوشان پایتخت نشین جدا شود.

گزینه سوم وحید طالب لو است.دروازه بان استقلال که تا قبل از مصدمیت سید مهدی رحمتی درون چارچوب آبی ها قرار نگرفته بود.

برانکو اعتقاد ویژه ای به وحید دارد و چند باری هم برایش پیغام فرستاده که به پرسپولیس بیاید.طالب لو در دو بازی آخر برای استقلال به میدان رفته اما خیلی در تفکرات سرمربی استقلال جایی ندارد و اگر سید مهدی رحمتی به شرایط بازی کردن برسد بدون شک وحید دوباره به نیمکت ذخیره ها بر می گردد.

البته طالب لو که از ۱۴ سالگی در استقلال بازی کرده به پسر آبی ها معروف است و مشکلش برای رفتن به اردوگاه رقیب چهره ای است که در بین هواداران دارد.آنها روی وحید حساب ویژه ای باز می کنند و در دهن شان این تفکر جریان دارد که بازیکنی با این همه سابقه درخشان در استقلال بعید است به پرسپولیس برود.اگرچه برانکو همین چند هفته پیش که سوشا مشکلی نداشت ، گفته بود مگه قرار است هر کسی را که دوستش دارم به پرسپولیس بیاورم،من وحید را خیلی دوست دارم اما او را برای پرسپولیس نمی خواهم اما باید گفت که او در پازل به هم ریخته این تیم که اتفاق پاشنه آشیل آنها هم هست نقش اصلی را بازی می کند و اگر چراغ سبزی نشان بدهد شیاد باب مذاکره با او باز شود.

مشکلات پرسپولیس در تعطیلی لیگ برتر بحرانی شده،طوری که حتی برانکو که گفته بود شاید بازیکنی را در نیم فصل جذب نکند مجاب کند تا حتما یک دروازه بان را در اختیار بگیرد.مهره ای که می تواند نقش تعیین کننده ای را در ادامه راهی که پرسپولیسی ها تاپایان رقابت های لیگ برتر دارند بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج