اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۳۴۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گله مانژوکیچ از شرایطش در یوونتوس

ستاره کروات یوونتوس از روزهای سختش در این تیم ایتالیایی سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیا ست، ماریو مانژوکیچ در فصل جابه‌جایی تابستانی سال قبل راهی یوونتوس شد. این بازیکن کروات بعد از حضور در اتلتیکو مادرید، ترجیح داد راهی فوتبال ایتالیا شود تا جانشین کارلوس توس در یوونتوش شود.

مانژوکیچ نتوانسه است انتظارات را در تیم جدیدش بر آورده کند و این موضوع را خود او هم قبول دارد تا جایی که اعتراف کرد بدترین روزهای فوتبالی خود را در یووه پشت سر می‌گذارد.

او گفت: در یوونتوس با بدشانسی مواجه شدم. شروع خوبی با این تیم نداشتم و متاسفانه دچار آسیب دیدگی هم شدم و این باعث شد تا به کلی از روزهای اوج خود فاصله بگیرم. بعضی از شب ها تا دیر وقت بیدار می مانم و به این موضوع فکر می کنم. این سوال را از خود می‌پرسم که چرا به این روز افتاده ام و به دنبال راه حل می گردم. هرگز در دوران فوتبالی خود چنین روزهای سختی را تجربه نکردم.

ستاره پیشین بایرن مونیخ ادامه داد: بازیکنی نیستم که به دنبال عذر و بهانه باشم بلکه توانایی خود را در میدان اثبات می کنم اما باید این را بگویم که در نخستین دیدار خود برابر اودینزه دچار التهاب شدید شدم و مجبور بودم که برای کم کردن درد دارو مصرف کنم. دو ماه درد کشیدم و نتوانستم به خاطر آسیب دیدگی به میدان بروم. روزهای بسیار سختی بود. بدترین روزهای عمرم را در یوونتوس تجربه کردم.

او در پایان سخنانش درباره رابطه اش با آلگری هم گفت: او کمک زیادی به من کرد. آلگری به توانایی‌هایم ایمان دارد و این بهترین چیزی برای من است. سرمربی تیم گفت که باید هر چه زوتر برگردم و به تیم کمک کنم. خودم را مدیون او می دانم و نهایت تلاشم را به کار می گیریم تا به روزهای اوج خود برگردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج