۲۸۴۰۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جنگ ۳ تیم برای قهرمانی در فوتسال ایران

سه تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون تبریز و میثاق تهران در فاصله یک هفته به پایان مسابقات هم امتیاز شدند و فردوسی مشهد به لیگ یک سقوط کرد.

ورزش سه: سه تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون تبریز و میثاق تهران در فاصله یک هفته به پایان مسابقات هم امتیاز شدند و فردوسی مشهد به لیگ یک سقوط کرد.

هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز با پنج دیدار برگزار شد که همانند هفته گذشته صدر جدول تغییر کرد و تاسیسات دریایی جایگاهش را از مس سونگون پس گرفت و سقوط فردوسی مشهد قطعی شد.

یاسین پیشرو قم ۳ - مس سونگون تبریز ۳

شاگردان علی افضل که دو امتیاز بیشتر نسبت به تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند داشتند برای حفظ جایگاهشان و جشن قهرمانی هفته پایانی در تبریز کار سختی مقابل یاسین پیشرو قم داشتند. آنها ابتدا برای گل نخوردن و بعد حمله کردن بازی کردند و موفق شدند در واپسین ثانیه‌های نیمه اول و لحظات ابتدایی نیمه دوم دو گل توسط حسین طیبی و مرتضی عزتی بزنند تا راه زیادی برای قهرمانی طی کرده باشند اما گل محمد وزیرزاده از روی نقطه پنالتی و شوت تماشایی سعید قاسمی بازی را به تساوی کشاند و بعد از آن هم میثم ایلانلو برای یاسین پیشرو گلزنی کرد تا مس سونگون عملا قهرمانی را از دست رفته ببیند. شاگردان افضل در ادامه رو به بازی پاور پلی آوردند و توانستند گل سوم را بزنند اما تلاش‌های آنها تا پایان بازی فقط یک بار زدن به تیرک بود تا آنها با کسب یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات دریایی به رده دوم برود.

تاسیسات دریایی تهران ۷ - شهروند ساری ۲

قهرمان فصل گذشته فوتسال ایران که می‌خواست برای دومین سال پیاپی این عنوان را کسب کند در دیدار امروز محکوم به پیروزی برابر شهروند ساری بود. شاگردان وحید شمسایی که هفته گذشته صدر را از دست داده بودند بازی هجومی مقابل شهروند به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه ۷ بر ۲ مهمانشان را شکست داده تا در امتیاز ۴۹ با مس سونگون برابر شوند و با ۹ تفاضل گل بیشتر نسبت به حریفشان به صدر جدول برسند. تاسیسات دریایی هفته آینده کار راحتی در مشهد برابر فردوسی که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده است دارد و می‌تواند با پیروزی قهرمانی خود را تکرار کند. ستاره تاسیسات دریایی در بازی با شهروند علی‌اصغر حسن‌زاده بود که ۵ گل برای تیمش به ثمر رساند و دو گل دیگر این تیم توسط حمید احمدی و قدرت بهادری در مقابل گل‌های امیرحسین رسولی و احمد دستیاران برای شهروند زده شد.

دبیری تبریز ۱ - گیتی‌پسند اصفهان ۲

قصه هفته گذشته برای دبیری تبریز تکرار شد و آنها پیروزی را با شکست عوض کردند. این تیم که تا پنج هفته قبل جزء مدعیان اصلی قهرمانی بود با افت شدیدی در بازی‌های اخیر جایگاهش نزول پیدا کرده است. دبیری تبریز که امروز میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود با گل سرمربی- بازیکنش جواد اصغری‌مقدم پیش افتاد و با پیروزی به رختکن رفت تا یکی از حریفان همشهری‌اش مس سونگون را از کسب عنوان قهرمانی دور کرده باشد اما در نیمه دوم شاگردان رضا لک که از نتایج رقبایشان مطلع بودند در صدد جبران برآمدند و توانستند با دو گل مجتبی مریدی‌زاده و مهدی جاوید به پیروزی بزرگی در تبریز برسند تا مثل تاسیسات دریایی و مس سونگون ۴۹ امتیازی شده اما با تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گیرند.

شرکت ملی‌حفاری اهواز ۵ - مقاومت البرز ۰

تیم حفاری که با استراحت یک هفته‌ای جایگاه پنجمش را از دست داده بود امروز کار سختی برابر مهمانش مقاومت البرز میانه جدولی نداشت. شاگردان محسن حسن‌زاده امروز با ارائه یک بازی برتر موفق شدند با پنج گل محمد صفری، احمد ملاعلی، شهاب طالبی، علیرضا رفیعی و فرید نمازی به پیروزی پر گل و امتیاز ۳۸ برسند تا جایگاه پنجمی خود را از یاسین پیشرو قم پس بگیرند.

میثاق تهران ۵ - فردوسی مشهد ۴

در آخرین بازی این هفته نیز میثاق تهران میزبان فردوسی مشهد بود. تیم مشهدی که فاصله ۶ امتیازی با تیم بالاترش شهروند ساری داشت می‌توانست با پیروزی در بازی امروز و شکست حریف بالاتر از خود امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد اما آنها امروز با وجود بازی نزدیکی که مقابل فردوسی به نمایش گذاشتند، نتوانستند به امتیاز دست پیدا کنند و با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل میثاق شکست را پذیرا شدند. گل‌های میثاق را در این مسابقه عارف بلوکی(۳ بار) و الیاس براتی(۲بار) به ثمر رساندند و برای فردوسی هم موریلو(۲ بار)، کمال هاشمی و ابراهیم حاجتی گلزنی کردند.

تیم شهید منصوری قرچک این هفته استراحت داشت و دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و آذرخش بندرعباس به دلیل عدم حضور آذرخش برگزار نشد که به احتمال فراوان نتیجه آن ۳ بر صفر به سود نماینده مشهد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج