adexo3
۲۸۴۴۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میهایلوویچ: هرگز ناامید نخواهم شد

با وجود تداوم نتایج ضعیف میلان، سرمربی جوان این تیم کماکان به آینده امیدوار است و ناامید نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صرب‌تبار میلان پس از ناکامی دیگری از تیمش، این بار با شکست خانگی مقابل بولونیا در هفته هجدهم سری A اعلام کرد هرگز از سروسامان دادن به تیم ناامید نخواهد شد.

او در این باره گفت: باید با قدرت و اعتماد به نفس به تلاش برای بهبود شرایط خود ادامه دهیم.در بازی مقابل بولونیا اشتباهات زیادی داشتیم و در نهایت ریسک شکست را پذیرفتیم.باخت تلخی را پذیرا شدیم. فرصت‌های زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم. این گونه باختن واقعا دردآور است.بازیکنان من همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنند.

میهایلوویچ با این جملات ادعا کرد ناراحتی هواداران را درک می‌کند: هواداران از دست ما ناراحت هستند و من کاملا به آن‌ها حق می‌دهم.هرگز ناامید نخواهم شد. تیم من بازی خودش را انجام داد. ۵ موقعیت گلزنی خوب را مقابل دروازه حریف از دست دادیم و در این شرایط هر تیمی تاوان ناکامی کنار دروازه حریف را با دریافت گل می‌دهد.فراموش نکنید ۵،۴ ماه مهاجم فقط ۲ مهاجم داشتیم. وقتی همه بازیکنان در دسترس باشند، تیم قدرتمندتر به نظر می‌رسد.در این بازی، ۷۰ دقیقه اصلا ریسک نکردیم و در نهایت اشتیاق بیش از حد ما برای برتری، نوعی بی‌تعادلی را در تیم به وجود آورد.ناکام شدیم اما حالا فقط به بازی بعدی مقابل رم فکر می‌کنیم.

سینیشا در پاسخ به سوالی درباره دلایل صحبت تلفنی گالیانی، نایب‌رئیس میلان با برلوسکونی، مالک باشگاه و احتمال صحبت طرفین درباره او گفت: بعد از بازی با آن‌ها صحبت نکردم. شاید چندی دیگر این کار را انجام دهم. هدف ما رسیدن به فصل آینده لیگ‌قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی ایتالیاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج