۲۸۷۴۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ویدال: امیدوارم که زیدان موفق نشود

ستاره جدید بارسلونا بازی کردن در کنار مسی را افتخار بزرگی برای خود می‌داند. او ابراز امیدواری کرد که زیدان تجربه تلخی با رئال مادرید داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، الیکس ویدال ستاره جدید بارسلونا است که با توجه به پایان یافتن محرومیت آبی اناری‌ها این فرصت را دارد تا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رود.

ویدال که قرار است جایگزین دنی آلوس در بارسلونا شود در گفت‌وگویی که با رادیو" راک ۱" اسپانیا داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او ابتدا درباره حضور در بارسلونا گفت: حضور در بارسلونا یک آرزوی بزرگ برای من بود و خوشبختانه الان به آروزی خود رسیده‌ام. در بارسلونا بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند. من نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا از این بازیکنان چیزهای زیادی یاد بگیرم.

این بازیکن ۲۶ ساله ادامه داد: وقتی یک فرصت طلایی برای شما به وجود می‌آید باید نهایت استفاده از آن را برد. من الان به رویای خود رسیده‌ام و باید از این فرصت خوبی که در اختیار من گذاشته شده است. نهایت استفاده را ببرم و توانایی‌های خود را به اثبات برسانم. بارسلونا یک بازی عقب افتاده در رقابت‌های لیگ دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر باز می‌گردد. اگر صدرنشین شویم به راحتی آن را از دست نمی‌دهیم.

ستاره جدید بارسلونا ابراز امیدواری کرد که زیدان تجربه خوبی با رئال مادرید نداشته باشد. او گفت: زیدان شروع خوبی با رئال مادرید داشته است اما امیدوارم که او پایان خوبی نداشته باشد. من همواره از علاقمندان به بازی زیدان بودم اما الان دوست دارم که به عنوان مربی در رئال موفق نباشد.

ویدال درباره همبازی شدن با مسی گفت: مسی شخصیت بسیار جالبی دارد. وقتی به عنوان بازیکن برابر او قرار می‌گیری به خوبی می‌دانی که شانس بسیار کمی برای گرفتن توپ از او را داری. بسیار خوشحالم که الان کنار او بازی می‌کنم اما باید بگویم که در تمرینات کار بسیار سختی برای مهار کردن این بازیکن دارم. بارسلونا تیم بزرگی است و می خواهم با این تیم قهرمانی زیادی را تجربه کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج