اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۷۵۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان اصلاً دستیار ندارد!

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای به خبر اخیر نشریه کاتالونیایی که در آن عنوان شده است دستیار سرمربی کهکشانی‌ها مدرک مربیگری حرفه‌ای یوفا را ندارد، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: در پی انتشار گزارشی از سوی نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا مبنی بر اینکه داوید بتونی، دستیار زین‌الدین زیدان بدون مدرک مربیگری حرفه‌ای یوفا به بازیکنان رئال‌ مادرید دستورات و راهکارهای تاکتیکی لازم را انتقال می‌دهد، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.

کهکشانی‌ها که هنوز شوک محرومیت یک ساله‌شان از خرید بازیکن جدید از سوی فیفا را هضم نکرده‌اند، روز گذشته (جمعه) با جنجال دیگری مواجه شدند و آن متهم شدن‌شان به استفاده از مربی فاقد صلاحیت در کادر فنی‌شان بوده است.

در بیانیه‌ای که باشگاه رئال مادرید برای دفاع از کادر فنی کهکشانی‌ها منتشر کرده، آمده است: باشگاه رئال مادرید مایل است به اطلاع برساند که برخلاف آنچه در برخی گزارش‌ها عنوان شده، داوید بتونی دستیار سرمربی تیم اول باشگاه نیست. همان‌طور که زین‌الدین زیدان در تاریخ پنجم ژانویه در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی رئال مادرید اعلام کرد، او اصلاً دستیار ندارد. داوید بتونی صرفاً یکی از اعضای کادر فنی تیم است که به تیم اول باشگاه و سرمربی تیم کمک می‌کند.

طبق اطلاعات ثبت شده از کادر فنی باشگاه رئال مادرید در کمیته فنی فدراسیون فوتبال اسپانیا، از داوید بتونی به عنوان مربی یاد نشده و به این ترتیب ادعای مسئولان تیم اول شهر مادرید درباره کذب بودن گزارش نشریه موندودپورتیوو درست است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج