۲۸۸۷۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فیروز کریمی:

حاضرم گلر تیمم را به پرسپولیس بدهم

با توجه به مشکلی که برای پرسپولیس به وجود آمده این تیم به یکباره دچار معضل شد. به هر حال پرسپولیس یک تیم مردمی است و متعلق به میلیون‌ها مردم است. تیم ما یعنی اکسین البرز یک گلر خیلی خوب دارد که اگر نیازشان را برطرف می‌کند می‌توانند از او استفاده کرد.

ورزش سه: فیروز کریمی مدت‌هاست گفت‌وگویی انجام نداده همانند همیشه صحبت‌های جالبی در مورد اتفاقات فوتبالی اخیر می‌کند.

محور اصلی صحبت با کریمی این مربی همیشه صادق که صراحت بیانش زبانزد است، تیم امید کشورمان است که اتفاقا امشب هم رو در روی چین قرار می‌گیرد.

توفیق در برجام را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم

ابتدا قبل از هر چیزی پیروزی چشم‌گیر ایران در اجرایی شدن برجام را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، اکیپ مذاکره‌کننده و مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. ان‎شاءالله به برکت این توفیق شاهد بهتر شدن وضعیت معیشت مردم و رو به راه شدن چرخه اقتصادی کشور باشیم و از این توفیق بدست آمده به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم تا نمود ثمرات آشکار باشد.

سیستم دفاعی تیم امید باید تقویت شود

تیم امید امشب بازی دارد، ان‎شاءالله با پیروزی به مرحله بعد صعود کند ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که باید انسجام سیستم دفاعی را بالا ببریم. سیستم دفاعی ما صرفا به خط دفاع مربوط نمی‌شود. در کل من به صعود تیم امید امیدوارم، ان‎شاءالله که بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

ارنج بازی قبل بیگانه بود

در مورد ارنجی که کادرفنی در بازی قبلی چیده بود نمی‌توانم چیزی بگویم حتما یک مصلحتی در کار بوده زیرا ما در جریان تمرینات نیستیم و سرمربی بهتر از هر کسی می‌داند که باید از چه ترکیبی استفاده کند. اما در مورد ارنجی که در بازی قبلی گذاشته شده بود باید بگویم نمایش حضورشان یک مقدار بیگانه و ناموزون بود.

بازی با قطر نباید ملاک باشد

به نظر من نمایشی که جلوی قطر دیدیم نباید ملاک کار باشد، تیم امید روز به روز نمایش بهتری می‌دهد و این نمایش تا به اینجای کار صددرصد تیم‌ملی را نبوده. استرس بازی‌ها و میزبانی تیم قطر در روند ما تاثیر گذاشت وگرنه در شرایط معمول کار بهتر پیش می‌رود.

در ادوار قبلی هم می‌توانستیم به المپیک صعود کنیم

وقتی از کریمی سوال شد قبول دارد این تیم امید از تیم امید دوره‌های قبلی بهتر است یا خیر پاسخ داد: تیم‌های امید ما همیشه در یک سطح هستند و ما به این بسنده نمی‌کنیم که فقط این تیم امید خوب است همانطور که گفتم در دوره‌های قبلی هم شانس داشتیم به المپیک راه پیدا کنیم اما با بدشانسی روبه‌رو بودیم و نتوانستیم کار را به پایان برسانیم.

تیم امید مربی‌های باتجربه و خوش‌فکری دارد

در دوره‌های قبلی هم شانس صعود داشتیم که با بدشانسی محقق نشد. امسال به لطف خدا و حضور آقای کاشانی مشکلات تیم امید حل شد و با حضور چند مربی کارکشته که همه‌شان سابقه درخشان دارند امیدوارم شاهد حضور تیم امید در المپیک بعد از ۴۰ سال باشیم. کادرفنی این تیم شامل مربیان باتجربه و خوش فکر است. ان‎شاءالله این امر یعنی صعود به المپیک محقق شود.

برترین‌های تیم امید از دید فیروز کریمی

اگر بخواهم از چند بازیکن برتر تیم امید نام ببرم، علی کریمی که در سپاهان هم خوب کار می‌کند را انتخاب می‌کنم، محمدرضا اخباری را هم خوب دیدم، مهدی ترابی هم در مدت حضورش در زمین خوب کار کرد و ضمن اینکه ارسلان مطهری فوروارد کاملی نشان داده و در جایگاه خودش ستاره است.

تراکتور در نقل و انتقالات بهترین بود

هنگامی که از وی سوال شد کدام تیم را در فصل نقل و انتقالات موفق‌تر از سایرین دیده پاسخ داد: به نظر من تراکتورسازی خیلی خوب وارد نقل و انتقالات شد، هم شرایط جذب بازیکن را داشت، هم تیم بزرگی است و هم اینکه دستشان باز بود.

حاضریم گلرمان را به پرسپولیسی‌ها بدهیم

با توجه به مشکلی که برای پرسپولیس به وجود آمده این تیم به یکباره دچار معضل شد. به هر حال پرسپولیس یک تیم مردمی است و متعلق به میلیون‌ها مردم است. باید این تیم را در حد امکان همراهی کنند، به هر حال پرسپولیس همچنان بدون گلر باقی مانده تیم ما یعنی اکسین البرز یک گلر خیلی خوب دارد که اگر نیازشان را برطرف می‌کند می‌توانند از او استفاده کرد. نام او ناصر سالاری است که سابقه حضور در لیگ‌برتر را دارد و زمانی که در استقلال اهواز بود مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده، با احترامی که برای همه گلرها در آن به شکل حرفه‌ای کار می‌کنند قائلم، دروازه‌بان ما واقعا خوب است. حاضر هستیم یک بازی دوستانه با پرسپولیسی‌ها بگذاریم تا گلر ما را بسنجند ولی متاسفانه خودمان فردا بازی داریم.

قبول کنیم سوشا جوان است و کم تجربه

در مورد بحث سوشا مکانی باید بگویم، سوشا بازیکن جوانی است. درست است که بازیکنان ما باید در شرایط قهرمانی و پهلوانی حواسشان به همه چیز جمع باشد زیرا آنها الگو هستند اما از این طرف هم قبول کنیم که خود آقای مکانی جوان است و کم تجربه و یک جاهایی این اشتباهات به یک جوان ضربه می‌زند که این موضوع مصداق بارز بی‌تجربگی است ولی نباید به این مسائل دامن زده شود. خواهشم از آنهایی که به پرونده سوشا رسیدگی می‌کنند این است که در حد امکان شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که به اعتبار ورزشکار و ورزش ما صدمه‌ای نخورد. امیدوارم من بعد نیز شاهد چنین معضلاتی نباشیم.

فصل نقل و انتقالات آماتور برگزار شد

نقل و انتقالات این دوره آماتور برگزار شد، لیگ دو یک شکل بود، نقل و انتقالات لیگ یک در زمان دیگری برگزار شد و لیگ‌برتر اصلا همسویی با آنها نداشت. به همین دلیل تیم‌ها نتوانستند از بازیکنان یکدیگر بهره ببرند. تقریبا در تمام دنیا نقل و انتقالات لیگ‌برتر و لیگ یک یا دو به همدیگر نزدیک هستند. اما در حالی که تازه نقل و انتقالات لیگ‌برتر دارد تمام می‌شود ۴ هفته از بازی‌های دور برگشت لیگ ۲ گذشته و این برنامگی و آماتور بودن در فصل نقل و انتقالات خیلی بد بود.

مدعیان اصلی قهرمانی

واقعیتش این است من خیلی وقت نکردم بازی‌های امسال را ببینم اما با توجه به اتفاقاتی که در نقل و انتقالات افتاد و پیش زمینه‌ام از تیم‌ها در نیم فصل اول فکر می‌کنم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

ملوان فقط متعلق به استان گیلان نیست

تیم‌ ملوان استحقاق این را دارد که به بالاترین جایگاه برسد. امیدوارم در جهت حل مشکل این تیم فدراسیون، سازمان لیگ، استانداری گیلان که شناخت کافی روی آنها دارم و تمامی مقامات عالی رتبه دست به دست هم دهند تا این تیم مردمی نجات پیدا کند. ملوان متعلق به مردم خوب استان گیلان نیست بلکه متعلق به کل فوتبال ماست. ملوان تیم مردمی و دوست داشتنی است. من به نوبه خودم از وزارت ورزش و حتی شخص محترم ریاست جمهور تقاضا دارم که دستور دهند به این تیم نگاه ویژه‌ای شود. ملوان قابل احترام و دوست‌داشتنی است. این تیم باسابقه نماینده شمال کشور در لیگ‌برتر است. وقتی در لیگ‌برتر تیمی مثل ملوان داریم که جایگاه ویژه‌ای در قلوب مردم دارد باید نگاه ویژه‌ای به آن شود. اما در گذشت دیده‌ایم که خیلی از تیم‌های مردمی دچار معضل شده‌اند از جمله شاهین بوشهر، نساجی مازندران، ابومسلم مشهد، صنعت نفت آبادان و خیلی تیم‌های دیگر و یا مثالی می‌زنم از استقلال اهوازی که در حال حاضر در لیگ‌برتر است و مشکلات عدیده‌ای دارد. امیدوارم به یمن اجرایی شدن برجام نگاه ویژه‌ای به تیم‌های مردمی شود.

استقلال اهواز غریبانه در گوشه‌ای گرفتار شد

تیم استقلال اهواز در خطه جنوب یکی از مردمی‌ترین تیم‌هاست که مردم جنوب کشورمان به آن عشق می‌ورزند. امروزه ما شاهد این هستیم که مشکلات مالی به گونه‌ای رقم خورده که این تیم کل اسکلتش را از دست داده و همین موضوع کار را سخت می‌کند. در جایی که استقلال اهواز مردمی‌ترین تیم است، مشکل‌دارترین تیم هم هست. واقعا حیف است که چنین تیم پرطرفداری اینچنین غریبانه در گوشه‌ای گرفتار شود و کسی هم به سراغش نیاید. سال‌ها طول می‌کشد که یک تیم مردمی شکل بگیرد. نباید به همین راحتی شاهد این باشیم که این تیم‌ها دچار مشکل شده‌اند. اینکه اسکلت یک تیم اینچنین دچار تغییر و تحول شود، دردآور است. تنها مشکل استقلال اهواز مسائل مالی است اگر مسائل دیگر هم بود آدم می‌گفت ولی فقط مالی است. آقای کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه از افراد خوشنام است و از جمله کسانی است که هم فوتبالیست خوبی بوده و هم سال‌های سال مدیریت در امور اجرایی و فنی را دارد و صاحب نظر است. اگر او را همراهی کنند، استقلال اهواز نجات پیدا می‌کند. امیدوارم مثل آن تیم‌هایی که نام بردم شاهد خاموش شدن شمع استقلال اهواز نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج