adexo3
۲۸۸۸۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید

برخی سایت ها و روزنامه های ورزشی از الکساندر لوبانوف به عنوان گلر قطعی پرسپولیس نام برده اند.

برترین ها: برخی سایت ها و روزنامه های ورزشی از الکساندر لوبانوف به عنوان گلر قطعی پرسپولیس نام برده اند. همانطور که می دانید این روزها گلرهای خارجی زیادی به پرسپولیس پیشنهاد می شوند و برانکو آن ها را آنالیز می کند، لوبانوف هم یکی از همین گلرهاست و در واقع هیچ چیزی درباره هیچکدام از گزینه ها قطعی نیست. با این حال بد نیست رزومه این بازیکن را بررسی کنیم.

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید

الکساندر لوبانف گلر ۳۰ ساله و ازبکستانی ۱۹۰ سانتیمتر قد دارد. اولین باشگاهی که برای او به عنوان باشگاه حرفه ای در منابع معتبر ثبت شده، سوگدیانا ازبکستان است، لوبانف در فصل ۲۰۰۶ - ۲۰۰۵ در ۲۵ بازی برای این تیم به میدان رفته است.

در ادامه و در فصل بعد به قیصر قزاقستان پیوست تا ۱۸ بازی هم برای این تیم گلری کند. سال ۲۰۰۸ به آکژاییک قزاقستان پیوست و ۹ بازی برای این تیم به میدان رفت. افت او اما یکسال بعد اتفاق افتاد وقتی که به بوخورو ازبکستان بازگشت و گلر دو شد تا فقط ۴ بازی در یک فصل انجام دهد. یکسال بعد به چایخوف ازبکستان رفت ولی اوج کار او در سال ۲۰۱۱ بود که به پاختاکور رفت. لوبانف در فصل اول حضورش در پاختاکور ۱۹ بازی به میدان رفت و در ۱۹ بازی ۱۳ کلین شیت را ثبت کرد. در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ تعداد بازی های او بیشتر شد. لوبانف در ۲۵ بازی برای پاختاکور به میدان رفت و در ۲۵ بازی ۱۰ بار کلین شیت کرد، نکته جالب آنکه او به جز دو بازی، در سایر بازی ها بیش از یک گل دریافت نکرد.

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید

در سال ۲۰۱۴ لوبانف ۲۶ بازی برای پاختاکور انجام داد که حاصل آن ۱۵ کلین شیت بود تا قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود. در سال ۲۰۱۵ او در تمام بازی های پاختاکور به میدان رفت و در ۳۰ بازی ۱۴ بار کلین شیت کرد و ۲۱ گل هم دریافت کرد. لوبانف ۵ بازی ملی هم در کارنامه دارد که دوبار کلین شیت کرده و در مجموع ۳ گل هم دریافت کرده است، نکته جالب اینکه ازبکستان تمام بازی هایی که لوبانف را به عنوان گلر داشته با پیروزی به پایان رسانده است.

باید دید مذاکرات این بازیکن با پرسپولیس چه سرانجامی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج