adexo3
۲۹۳۱۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رجب‌زاده: امیدوارم پایم به گلزنی باز شود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که شکست دادن استقلال می‌تواند شانس قهرمانی ذوب‌آهن را بیشتر کند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رجب‌زاده در مورد دیدار فردا با استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: بازی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه ویژگی‌های خاص خودش را دارد، این در حالی است که بازی روز سه‌شنبه حساسیت‌های خاصی خواهد داشت، چون هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. استقلال می‌خواهد فاصله‌اش را بیشتر کند و ما هم دنبال نزدیک شدن به این تیم هستیم. نباید اجازه دهیم استقلال فاصله‌اش را بیشتر کند و باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و با پیروزی در این بازی به رده دوم صعود می‌کنیم. یک بازی حساس دیگر هم با پرسپولیس داریم و فکر می‌کنم این دو مسابقه مهم‌ترین بازی‌های فصل ما خواهند بود. فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ولی امیدوارم با تمرکز بالا از این دو بازی بیشترین امتیازها را بگیریم.

رجب‌زاده که امسال موفق به گل زدن نشده، عنوان کرد: متأسفانه تا الان گل نزده‌ام و در سال‌های گذشته چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. البته برای من موفقیت ذوب‌آهن مهم‌تر است، ولی امیدوارم پایم به گلزنی باز شود. در بازی‌های امسال آنچنان در موقعیت گل قرار نگرفتم. سال گذشته در بازی رفت از روی یک ضربه ایستگاهی به استقلال گل زدم و امیدوارم در این مسابقه هم عملکرد مثبتی داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج