adexo3
۲۹۸۵۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحلیل جالب خداداد عزیزی از مهاجم سایه

مهاجم اسبق تیم ملی ایران گفت: با خودم فکر کردم و گفتم شاید مهاجمانی که در آفتاب نیستند و در سایه حضور دارند مهاجم سایه نامیده می شوند!

کاپ: خداداد عزیزی دیشب موفق شد در نظرسنجی برنامه ۹۰ عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب انتخاب شود. وی در این باره و همچنین درباره استعفای کی روش و پیروانی و انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال با خبرنگار ما گفت و گو کرد که در ادامه متن آن را می خوانید:

مهاجم سایه مهاجمی است که در آفتاب نباشد!

وی ابتدا درباره انتخابش به عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب اظهار داشت: من دیشب برنامه را ندیدم چون معمولا زود می خوابم. صبح امروز بود که بعد از از خواب بیدار شدن دیدم که خبرنگارها مدام به موبایلم زنگ می زنند. سپس پرس و جو کردم و متوجه شدم دیشب در برنامه ۹۰ به عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب متوجه شدم. ابتدا می خواهم بدانم منظور عادل فردوسی پور از مهاجم سایه چیست. با خودم فکر کردم و گفتم شاید مهاجمانی که در آفتاب نیستند و در سایه حضور دارند مهاجم سایه نامیده می شوند.

مردم محبتشان را به من اثبات کردند

مهاجم اسبق تیم ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: از مردم عزیز ایران تشکر می کنم که باز هم محبت بیش از حد خودشان به من را دوباره اثبات کردند. مردم ما هیچ وقت گذشته را فراموش نمی کنند و خوشحالم از اینکه دوباره در یاد آنها مانده ام.

دشمن عادل فردوسی پور نیستم

وی درباره اینکه شایعه شده عادل فردوسی پور چندان از انتخاب او به عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب خوشحال نشده گفت: فکر نمی کنم عادل فردوسی پور این چنین فکر کند. من او را به خوبی می شناسم. وقتی بر سر ماجرای تیم فوتبال امید انتقاد کردم دشمنی با عادل فردوسی پور نداشتم بلکه نظرم را گفتم. بقیه هم می توانند از من انتقاد کنند.

رای من محمدخانی بود

عزیزی درباره دیگر رقبای خود در نظرسنجی برنامه دیشب اذعان داشت: برای سه کاندیدای دیگر هم احترام زیادی قائلم اما اگر خودم می خواستم رای بدهم بدون شک گزینه من ناصر محمدخانی بود. ناصر محمدخانی فوتبالیست با تکنیک و سرعتی بود که چارچوب را به خوبی می شناخت و شکل فوتبالی فوق العاده ای داشت. البته باز هم می گویم برای چنگیز و مجیدی هم احترام خاصی قائلم.

هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارم

وی درباره اختلاف سلیقه اش و همچنین تیره و تار بودن رابطه اش با فرهاد مجیدی تصریح کرد: من هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارم. نمی دانم چرا رسانه ها ماجرای آن بازی با منتخب جهان را این قدر کش می دهند. بعد از اینکه سه گل در نیمه اول آن بازی دریافت کردیم علی پروین در رختکن رو به من گفت که چرا این اتفاق افتاده است. به هر حال همه ما برای خودمان افراد بزرگی در این فوتبال هستیم. من هم نظر خودم را گفتم و اشاره کردم همه برای خودشان بازی می کنند و کسی پاس نمی دهد. فرهاد مجیدی را مثال زدم و گفتم او کنار من بازی می کند ولی مدام به فکر قیچی زدن است و این طور نمی شود. بنده خدا فرهاد هم اصلا جواب مرا نداد و چیزی نگفت. هرکسی جایگاه خاصی برای خودش دارد و من کاری به او ندارم.

رای گیری بین استقلال و پرسپولیس نیست

بهترین بازیکن آسیا در سال ۱۹۹۶ در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت داشت عادل فردوسی پور با گنجاندن نام فرهاد مجیدی می خواست یک استقلالی بیشتر در جمع بهترین های ایران بعد از انقلاب قرار داشته باشد یا خیر، گفت: در این باره باید از خود عادل سوال کنید. اما درباره این مساله که من رای آوردم همان طور که قبلا به شما گفتم مردم ایران گذشته را فراموش نمی کنند. پرسپولیس و استقلال جایگاه خودشان را دارند ولی تیم ملی هم ارزش و قرب خاص خودش را دارد. در ضمن این را هم در نظر داشته باشید رای گیری درباره انتخاب بهترین بازیکنان بعد از انقلاب در کل ایران است نه تنها استقلال و پرسپولیس. البته کاری نداریم که همیشه گزینه ها از بین افراد استقلال و پرسپولیس بوده است.

از بازی کی روش و پیروانی سردرنمی آورم

وی درباره استعفای کارلوس کی روش و پس از آن افشین پیروانی از تیم ملی بیان داشت: به خدا من از این بازی ها سر در نمی آورم و نمی فهمم که دوستان چه می کنند. ولی اعتقادی دارم که اگر خداداد عزیزی به این نتیجه رسیده که باید استعفا دهد باید این کار را انجام دهد و برود. اما اگر هنوز به این نتیجه نرسیده پس به کارش ادامه دهد و این طور نباشد که مدام استعفا بدهد و دوباره برگردد. باور کنید خسته شدیم این قدر یکسری مسائل تکراری را گفتیم و اثری نکرد. اگر مشکلی بین کارلوس کی روش با وزارت ورزش یا هرکسی دیگر است باید حل شود و نیاز به این همه شلوغ کاری نیست.

لباس نداشتن تیم ملی زشت است

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه درباره اینکه آیا درست است کی روش با استعفایش وارد یک بازی انتخاباتی شده است، افزود: کی روش یک مربی حرفه ای است و کارهایش را با فکر انجام می دهد. حتما این بار هم از کار خودش هدفی دارد. شاید هدف او کمک به تیم ملی است. به هر حال او الان سرمربی تیم ملی ایران است و جنگ و دعوا با او فایده ای برای ما ندارد. من همیشه روی حرف خودم بوده ام و اهل جا زدن نیستم. هر وقت حرفی می زنم نظرم را گفتم و برایم مهم نیست که کسی ناراحت بشود یا نشود. آن چیزی را که می بینم بر زبان می آورم. وقتی با کی روش قرارداد بسته ایم باید بهترین امکانات را در اختیارش قرار بدهیم. اگر نتیجه گرفت که هیچ اما اگر نگرفت او را بیرونش کنیم و نباید این قدر به این مساله بپردازیم. این ادا و اصول ها اصلا خوب نیست. اینکه تیم ملی ایران لباس ندارد و یا زمین تمرین مناسبی در اختیار ندارد بسیار زشت است.

به خنده های کفاشیان عادت کرده ایم

عزیزی در پایان درباره انتخابات پیش روی ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه آیا انتخاب مجدد کفاشیان میتواند به فوتبال ما کمک کند یا خیر گفت: من در این چند سالی که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال است چیزی ندیده ام و اتفاقی نیفتاده است. اینکه دوباره او رئیس فدراسیون بشود یا نشود به لابی کردن بستگی دارد اما حرف اصلی من این است که نوع رای گیری ما در فدراسیون فوتبال غلط است. چگونه می شود که ۲۷ رئیس هیات فوتبال می توانند رای بدهند. بدون شک آنها توسط خود کفاشیان انتخاب شده اند و عقل سلیم حکم می کند که به او رای دهند. اگر غیر از این باشد بسیار خنده دار است. متاسفانه همه چیز در فوتبال ما بو می دهد و کاری اش هم نمی شود کرد. من که می گویم این همه دعوا و جدل فایده ای ندارد. اجازه بدهید باز هم کفاشیان رئیس بشود. ما به خنده ها و بی خیالی های او عادت کرده ایم. اجازه دهیم کمی مردم با او حال کنند چون تا نفر بعدی بیاید و مردم با او حال کنند زمان زیادی می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج