۳۰۱۵۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

من سیتی دیناموکیف را در خانه ۳ تایی کرد

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف رفت من‌سیتی در دیداری که میهمان دیناموکیف بود به برتری رسید تا با خیال راحت‌تری به استقبال بازی برگشت برود و اتلتیکو مقابل آیندهوون ۱۰ نفره به تساوی دست یافت.

خبرگزاری فارس: در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه ۲ دیدار برگزار شد که پی اس وی آیندهوون در خانه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و دیناموکیف اوکراین میزبان من سیتی بود.

دو تیم من سیتی و اتلتیکو مادرید که از نظر کارشناسان با قرعه مناسبی مواجه شده بودند برای پیروزی به خانه رقبا سفر کردند تا در دیدار برگشت با خیال آسوده‌تری راهی مرحله بعد شوند.

دیدار اتلتیکو مادرید و آیندهوون که فاقد نشاط لازم بود تا دقیقه ۷۰ بدون خلق صحنه مهمی دنبال شد اما با اخراج گاستون پریرا در دقیقه ۶۸ و ۱۰ نفره شدن آیندهوون شاگردان سیمئونه عزم دروازه شاگردان فیلیپ کوکو را کردند و با تمرکز و فراغ بال بیشتری به دروازه میزبان نزدیک می‌شدند. در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا نتیجه صعود به بازی برگشت موکول شود.

در دیگر دیدار امشب نیز من سیتی در یک بازی با برنامه مقابل تیم هیجان زده دینامو کیف قرار گرفت و دیری نپایید که توپ و میدان را با بازیکنان با تجربه و ستاره خود چون یحیی توره و آگوئرو در اختیار گرفت و در همان نیمه اول ۲ بار دروازه میزبان را باز کرد. در نیمه دوم دینامو برای فرار از شکست خانگی بهتر بازی کرد و یکی از گل‌ها را جبران کرد در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید

برای من سیتی آگوئرو در دقیقه ۱۵ و داوید سیلوا در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد و برای میزبان ویتالی بویالسکی در دقیقه ۵۹ موفق به گشودن دروازه جو هارت شد.

دیدارهای برگشت در تاریخ ۱۵ مارس برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج