اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۸۳۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز کاپلو به آتزوری

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه، از آمادگی خود برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فاکس اسپورت، آنتونیو کونته هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را بر عهده دارد اما خبرهای زیادی درباره پیوستن او به چلسی به گوش می رسد و به احتمال خیلی زیاد، بعد از یورو ۲۰۱۶ از آتزوری جدا خواهد شد.

یکی از مربیانی که شانس بالایی برای جانشینی کونته دارد، فابیو کاپلو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه رئال مادرید است. هرچند کاپلو پیش از این تاکید کرده بود نمی خواهد هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد اما او به یکباره تغییر موضع داد و تاکید کرد آماده مربیگری است.

او گفت: در حال استراحت کردن هستم. بعد از جدایی از تیم ملی روسیه تصمیم گرفتم از دنیای مربیگری دور باشم. اکنون مفسر برنامه های ورزشی هستم و از این کاری که انجام می دهم، لذت می برم چراکه هیچ فشاری را تحمل نمی کنم و خیالم راحت است. وقتی هدایت تیمی را بر عهده دارم، بعد از شکست باید جواب انتقاد همه را بدهم اما اکنون لازم نیست به کسی پاسخ بدهم. البته باید این را هم بگویم که در زندگی هر احتمالی وجود دارد و می توانم بگویم که آماده بازگشت به مستطیل سبز هستم.

کاپلو درباره درگیری فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم با لوچیانو اسپالتی، سرمربی این تیم هم گفت: برای توتی به عنوان یک بازیکن احترام زیادی قائل هستم. او کمک زیادی کرد تا رم با هدایت من، قهرمانی در سری A را بدست آورد. بر این باور هستم او شایسته بازی کردن و توجه بیشتری در رم است چراکه بزرگترین بازیکن تاریخ این باشگاه به شمار می آید. با این حال باید بگویم اسپالتی را هم مقصر نمی دانم. او توتی را به خوبی زیر نظر گرفته و در نهایت به این جمع بندی رسیده است که در تفکرات او جایی ندارد. تصمیم های اسپالتی قاطع و مناسب بوده است و باید به ستایش از این مربی پرداخت.

سرمربی پیشین رئال درباره دیدار حساس یوونتوس برابر بایرن مونیخ گفت: یوونتوس تنها ۴۰ درصد شانس صعود دارد و بایرن با توجه به شخصیت قوی، از شانس بالایی برای صعود برخوردار است. یوونتوس اگر می خواهد صعود کند، باید بسیار خوب باشد. درست مثل نیمه دوم دیدار رفت برابر بایرن. بر این باور هستم یووه با توجه به قدرت بایرن کار بسیار سختی پیش رو دارد.

کاپلو درباره میلان هم گفت: علاقه زیادی به سینیشا میهایلوویچ دارم. کارهای زیادی برای میلان انجام داده است. میهایلووچ در میلان به زمان نیاز دارد و بر این باور هستم می تواند موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج