adexo3
۳۰۹۸۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونالدو دومین پنالتی خراب کن تاریخ لالیگا!

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها شب گذشته مقابل سویا یک پنالتی دیگر خراب کرد تا نام خود را به عنوان دومین پنالتی خراب کن تاریخ باشگاه رئال مادرید در لالیگا ثبت کند.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید در دیدار شب گذشته تیمش مقابل سویا بار دیگر پنالتی خراب کرد تا بر اساس آمار و ارقام به عنوان دومین پنالتی خراب کن تاریخ باشگاه رئال مادرید در رقابت های لالیگا شناخته شود.

رونالدو از سال ۲۰۰۹ که برای رئال مادرید توپ می زند، با پیراهن این تیم ۷۵ ضربه پنالتی در جام‌های گوناگون زده که توانسته ۶۵ ضربه را به گل تبدیل کند و ۱۰ ضربه را خراب کرده است.

با نگاه به آمار تاریخ باشگاه رئال مادرید مشخص هوگو سانچز در پنالتی خراب کردن در رقابت های لالیگا رکورددار بوده زیرا ۹ پنالتی را در دوران حضور خود در سانتیاگو برنابئو خراب کرده است.

رونالدو شب گذشته با خراب کردن پنالتی در دقیقه ۵۷ بازی به رکورد سانچز نزدیک شد. زیرا ۸ پنالتی در رقابت های لالیگا با پیراهن رئال مادرید خراب کرده است و از این حیث دومین پنالتی خراب کن تاریخ کهکشانی‌ها در لالیگا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج