adexo3
۳۱۰۴۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شغل آینده رونالدو پس از فوتبال

ستاره کهکشانی ها در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که بعد از خداحافظی از فوتبال به کار مد و مدل برند لباس های خود می پردازد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها که همیشه با انواع تیپ ها و مدل های شیک در محافل حاضر می شود درباره شغل آینده خود بعد از خداحافظی از فوتبال پرده برداشت.

رونالدو که به شیک پوش بودن معروف است و همیشه لباس های زیبایی را بر تن می کند و با شرکت های مشهور پوشاک قراردادهایی را امضا کرده است روز گذشته در مصاحبه اش گفت: من عاشق مد و مدل های جدید هستم. این کارها را به مروز زمان یاد گرفتم و دوست دارم بهترین لباس ها را بپوشم و تمام تیپم شیک باشد حتی موهایم.

ستاره پرتغالی افزود: من برند تجاری خاصی برای خودم برپا کردم و این باعث افتخار من است. اکنون تمام لباس ها و کفش هایم برند خودم است و این چیز خوبی است. می دانم که مردم این مدل ها را دنبال می کنند ولی من به این برندهایم اکتفا نمی کنم بلکه تمام تلاش خودم را می کنم تا لباس های برند من بیشتر شود تا بعد از خداحافظی‌ام به این کار مشغول شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج