اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۰۳۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لام: تکنولوژی پیشرفت کرده، شیرجه نزنید!

کاپیتان تیم اول آلمان از بازیکنان فوتبال خواست کمتر به فکر تقلب در زمین بازی باشند.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ از بازیکنان فوتبال درخواست کرد به اقدامات ناشایستی مانند شیرجه زدن در محوطه جریمه به قصد گرفتن پنالتی و فریب داوران پایان دهند.

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ در گفت‌وگو با سایت «گل» اظهارات جالبی بر زبان آورد: «درست است که فوتبال قوانین بازدارنده‌ای دارد، اما اتفاقاتی مانند گل مردود شده لمپارد در جام جهانی ۲۰۱۰ نشان می‌دهد الزاماً تکنولوژی به داد فوتبال نمی‌رسد و برای پاک ماندن این ورزش باید وجدان داشت و از تقلب از طریق مسائلی مانند شیرجه زدن به قصد گرفتن پنالتی دوری کرد. شاید نتوانیم از کار داوران سر دربیاوریم، اما می‌توانیم با فوتبالی سالم به آنها در قضاوت بهتر و بدون اشکال کمک کنیم».

کاپیتان بایرن مونیخ درباره قوانین جدید در یورو ۲۰۱۶ گفت: اینکه برای خطای در حالت تک به تک در محوطه جریمه تنها یک پنالتی و نه اخراج فرد خاطی لحاظ می‌شود، راضی‌کننده است. در چنین شرایطی یک مدافع بهترین راه برای کمک به تیمش را خطا کردن می‌داند پس بهتر است تنها با پنالتی جریمه شود. حتی ورود تکنولوژی‌هایی مانند چشم الکترونیک روی خط دروازه‌ها هم نمی‌تواند به طور کامل احتمال خطای داوری در بازی را از بین ببرد.

لام همچنین تصریح کرد: با وجود این همه قوانین بازدارنده باز هم خطا و خشونت در فوتبال و جزئی از این ورزش است. اگر بازیکنان قوانین را رعایت کنند، داوران بهتر توان کنترل بازی را به‌دست می‌آورند. رفتار ورزشی همان رفتار جوانمردانه نامیده می‌شود و انجام این کار به عهده بازیکنان است، نه داوران. بازیکنی که قوانین را می‌داند با رفتارش اجازه نمی‌دهد داور خطایی را که رخ نداده،نادیده بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج