اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۰۸۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: میراث کرایوف ماندگار است

سرمربی بایرن مونیخ و شاگرد اسطوره متوفی بارسلونا معتقد است که با درگذشت استادش، جهان فوتبال اسطوره ای را از دست داده است اما میراث او ماندگار است.

خبرگزاری فارس: درگذشت یوهان کرایوف اسطوره هلندی بارسلونا تمام فوتبالیست ها و مربیان جهان فوتبال را در شوکی عظیم فرو برد. کرایوف بنیان گذار مکتب تیکی تاکا در بارسلونا است. در این راستا پپ گواردیولا سرمربی سرشناس بایرن مونیخ و سابق بارسلونا که یکی از شاگردان او و پیرو مکتب او است از درگذشت اسطوره خود متاثر شده است و اظهار داشته است که میراث کرایوف همیشه ماندگار است.

سرمربی سابق بارسلونا در مصاحبه با رادیو RAC۱ کاتالونیا اظهار داشت: کرایوف فردی بود که انقلابی را در دنیای فوتبال به وجود آورد. من تا زمانی که او را نمی شناختم چیزی از فوتبال نمی دانستم تا اینکه با او آشنا شدم. ما با درگذشت او شخصیت بزرگی را از دست دادیم که همیشه در کنار ما بود اما میراث او همیشه پایدار است.

گوادریولا تاکید کرد: من افتخار آن را داشتم که در کنارش کسب علم کنم. او برای ما قوانین بازی را به جای گذاشته است. بدون شک بارسلونا تنها متاثر از او نیست ولی او انقلابی را پایه ریزی کرد تا بدانیم کار را چگونه انجام بدهیم و به ما کمک می کند تا بازی را خوب بفهمیم.

پپ یکی از خاطرات خود را با کرایوف بازگو کرد زیرا او همیشه از تفکرات استادش استفاده می کرد. وی گفت: در یکی از دیدارها که در نیمه اول ما بد عمل کرده بودیم و بازیکنان در بین دو نیمه منتظر توبیخ او بودند ولی او گفت شما خوب بازی نکردید زیرا بیش از حد دوندگی کردید. باید توپ را به جایی که دوست دارید ببرید و پاس کاری کنید نه اینکه شما دنبال توپ باشید.

سرمربی باوارایی ادامه داد: رفتن او از میان ما خسارت بزرگی است. نصحیت های او بسیار مهم بود. او ما را همیشه تشویق می کرد که از غریزه ات کمک بگیر و پیرو آن باش که هیچ گاه غریزه ات اشتباه نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج