۳۱۲۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید کاپیتانش را نمی خواهد!

روزنامه مارکا اسپانیا ادعا کرد که رئال مادرید در تابستان آینده کاپیتانش را در لیست فروش قرار می دهد و به دنبال جایگزین مناسب برای اوست.

خبرگزاری فارس: در حالیکه دو روز مانده به ال کلاسیکو شایعاتی از جدایی سرخیو راموس کاپیتان متعصب کهکشانی ها از رئال مادرید به گوش می رسد. یکی از رسانه های اسپانیا مدعی شد فلورنتینو پرس رئیس باشگاه و زیدان سرمربی تیم می خواهند راموس را در نقل و انتقالات تابستانی به منچستر بفروشند.

روزنامه مارکا اسپانیا در چاپ امروز خود ادعا کرد: رئیس باشگاه و سرمربی کهکشانی ها قصد دارند که راموس کاپیتان قوهای سفید را کنار بگذارند و جایگزین مناسبی برای او در نظر دارند. آنها می خواهند به او اجازه دهند تا در نقل و انتقالات تابستانی به منچستر یونایتد برود!

این نشریه مادریدی در ادامه نوشت: رئال مادرید به جای راموس به دنبال ماریو خیمنز مدافع جوان اتلتیکو مادرید رقیب دیرنیه خود و مارکینیوس مدافع برزیلی پارس سن ژرمن است. البته رئالی ها کار سختی را برای جذب خیمنز پیش رو دارند زیرا اتلتیکو به راحتی حاضر نمی شود که مدافع خود را به رقیبش اهدا کند و برای فسخ قرارداد این مدافع رئال باید مبلغ ۶۵ میلیون یورو را بپردازد.

این شایعات درحالی است که پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی در فصل گذشته حتی خبر پیوستن راموس به صف شیاطین سرخ با قراردادی ۵ ساله منتشر شد که بعد تکذیب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج