۳۱۵۲۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برانکو از رایکوف هم عبور می کند!

در فوتبال ایران مربیانی مثل وینکو بگویچ ،بیشتر از ۱۰ سال حاضر بوده وتعداد سالیان کارش درایران ۲ رقمی بوده است،اما در بین مربیان خارجی ملی وضعیت برانکو با همه متفاوت است.

ورزش سه: در فوتبال ایران مربیانی مثل وینکو بگویچ ،بیشتر از ۱۰ سال حاضر بوده وتعداد سالیان کارش درایران ۲ رقمی بوده است،اما در بین مربیان خارجی ملی وضعیت برانکو با همه متفاوت است.

برانکو در صورت حضور در ۲ سال دیگر ،بین مربیان خارجی تاریخ فوتبال ملی ایران از رایکوفی عبور میکند که ۸ سال در ایران به عنوان مربی تیم های ملی وجوانان و۲ تیم باشگاهی تاج وسپاهان حاضر بوده است وحالا برانکو با این حضور ۲ ساله دیگر از رایکوف فقید هم که سال ۲۰۰۶ فوت شد عبور میکند.

برانکو در سال۱۳۷۹ ودر بهمن ماه به عنوان دستیار مربی بزرگ کروات یعنی بلاژویچ به ایران آمد ،در سال ۱۳۸۰ با برانکو برای تیم ملی کار کرد،در دی ماه ۱۳۸۰ حکم سرمربیگری تیم ملی را دریافت کرد واز مرداد ۸۱ هم سرمربی تیم ملی امید شد،او از آبان سال ۸۱ ایران را ترک کرد ودر شهریور ۸۲ به عنوان سرمربی تیم ملی امید دوباره به ایران برگشت واز آن زمان تا خردادماه ۱۳۸۵ در خدمت تیم ملی بود.

برانکو در زمستان ۹۳ مذاکرات تازه خود را با پرسپولیس آغاز کرد واز فروردین ۹۴ سکان هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت وحالا تا سال ۱۳۹۷ در فوتبال ایران به عنوان سرمربی پرسپولیس حضور خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج