adexo3
۳۱۶۹۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش جلالی به رقبای ایران

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا درباره قرار گرفتن ایران در گروه اول مقدماتی جام جهانی گفت: وضعیت امیدوار کننده است، اما تیم ملی باید از همه نظر آماده بازی‌ها باشد.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی درباره قرعه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جا‌م جها‌نی ۲۰۱۸، اظها‌ر کرد: ایران در گروهی قرار گرفته که فکر می‌کنم می‌تواند از آن صعود کند. این قرعه‌ای که نصیب ایران شد شرایط را بسیار امیدوار کننده کرده است. ان‌شا‌ء‌الله یک بار دیگر به جام جهانی صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سایپا همچنین گفت: الان وضعیت خیلی امیدوار کننده است، اما هر کسی باید هر کمکی که می‌تواند برای رسیدن تیم ‌ملی به جا‌م جها‌نی انجام دهد. تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل باید از همه نظر برای این بازی‌ها تجهیز شود.

جلالی ا‌دا‌مه‌ داد: در چنین سطحی نمی‌توان گفت کدام حریف آسان یا کدام سخت است چون وقتی چنین تقسیم بندی را می‌کنیم بر اساس اسم و سوابق تیم‌ها این کار را انجام می‌دهیم، ولی فو‌تبا‌ل آن چیزی است که در زمین بازی می‌شود. سوریه هم می‌تواند تیم خطرناکی باشد و همین طور کره جنوبی می‌تواند برابر ما یک بازنده باشد. پس باید از همه نظر آماده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج