اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۷۰۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بررسی راه صعود به جام جهانی

زنگ آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امروز در کوالالامپور مالزی در شرایطی به صدا درامد که ایران در گروه A با تیمهای کره جنوبی, ازبکستان , قطر ,چین و سوریه همگروه شد .

برترین ها - فرزاد رادبوی: زنگ آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امروز در کوالالامپور مالزی در شرایطی به صدا درامد که ایران در گروه A با تیمهای کره جنوبی, ازبکستان , قطر ,چین و سوریه همگروه شد .

تیم ملی ایران که در بحث داخلی خود با هدایت کارلوس کیروش برنامه یازده بندی را تحویل هییت رییسه فدراسیون داده, منتظر جواب قطعی هییت رییسه است تا در حضور این مربی برنامه ریزی و اردوهای لازم را برقرار کند و البته لازم به ذکر است در صورت اماده نشدن این شرایط کیروش از تیم ملی جدا می شود , که این جدایی در آستانه پنج ماهه مسابقات کاملا به ضرر تیم ملی کشور ما می باشد , زیرا تا آمدن جایگزین وی و آشنایی و شناخت لازم با بازیکنان حداقل یک سال زمان ما از بین می رود.

در بحث خارجی اما رقبای خود را داریم که به عقیده نگارنده تیم های به نسبت راحت تر از گروه دیگر می باشند.

اصلی ترین رقیب ما در این گروه کره جنوبی می باشد , کره ای که با هشت دوره حضور در جام جهانی رکورد دار در آسیا بوده و تنها تیم در این قاره است که یک دوره به مرحله نیمه نهایی آن رسیده است. لازم به ذکر است همواره تیم ایران با کیروش برابر کره جنوبی پیروز از زمین بیرون آمده است.

تیم چین دیگر حریف ما , تنها یک دوره به جام جهانی صعود کرده و در چهار دیداری که در مقابل ما در مقدماتی جام جهانی پیش این بازی کرده , همواره بازنده میدان بوده.چین با سرمایه گذاری بالا در صنعت فوتبال کشورش و آوردن ستارگان جهان به لیگ خود شاهد پیشرفت خوبی در فوتبال خود بوده است.

هر سه رقیب دیگر ما هیچکدام تا به حال نتوانسته اند به جام جهانی صعود کنند .

ازبکستان که نسبت به دوره قبلی مقدماتی این مسابقات با افت مواجه شده تنها یک بار توانسته مقابل ما پیروز گردد و بعد از کره جنوبی و تیم ما , اصلی ترین گزینه در کنار قطر میزبان جام جهانی آینده , می باشد .

سوریه جنگ زده که اخرین تیم در سیدبندی گروه A می باشد ,همواره رقیبی زهر دار برای ما بوده که حتی با آگاهی از ضعف این تیم , کاملا باید با هوشیاری به مصاف آنها رفت .

لازم به توضیح است به احتمال زیاد ,باتوجه به درگیری داخلی این کشور , بازیهای میزبانی تیم ملی سوریه در ایران انجام گردد.

اما در گروه B این مسابقات , قدرت های حال حاضر قوتبال آسیا همچون استرالیا ,ژاپن ,عربستان و امارات حضور دارند که البته نمی توان از عراقی که همیشه به صورت جرقه ای همه را متحیر کرده و یا تایلند با آن شرایط استوایی میزبانی و فوتبال سرعتی اش غافل بود .

نحوه صعود به جام جهانی به شرح ذیل می باشد:دو تیم اول از هر گروه مستقیم صعود کرده و برنده تیم های سوم دوگروه با نماینده کونکاکاف بازی رفت و برگشتی را برگزار کرده تا تکلیف اخرین سهمیه آسیا هم مشخص شود.

آرزوی نگارنده نیز همچون دیگر هموطنان عزیز ایرانی ام , صعود پرقدرت و باصلابت کشورم عزیزم می باشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج