اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۷۰۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چین: ایران و کره مدعی صعود هستند

گائو هونگ بو می‌گوید دو تیم ایران و کره‌جنوبی مدعی اصلی صعود به جام جهانی هستند ولی تیمش تلاش خواهد کرد تا به این مهم برسد.

خبرگزاری ایسنا: گائو هونگ‌بو می‌گوید دو تیم ایران و کره‌جنوبی مدعی اصلی صعود به جام جهانی هستند ولی تیمش تلاش خواهد کرد تا به این مهم برسد.

چین یکی از تیم های حاضر در انتخابی جام جهانی است که در گروه نخست قرار گرفته و امیدوار است بعد از سال ۲۰۰۲، بتواند برای دومین بار مسافر جام جهانی شود.

گائو هونگ بو سرمربی چین درباره هم گروهی با ایران و کره جنوبی گقت: همه می‌دانند که این دو تیم مدعی اصلی صعود از گروه نخست به جام جهانی هستند ولی می خواهیم تا آخر بجنگیم و ناامید نیستیم و تلاش خواهیم کرد تا به این مهم برسیم. بعد از ایران و کره بقیه تیم‌ها در یک سطح قرار دارند. باید سعی کنیم تا در بازی با تیم‌های دیگر گروه به غیر از ایران و کره برنده شویم و سپس در بازی با این دو تیم نیز با قدرت بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به افتخار مهم برسیم. فقط کمی شرایط سوریه با بقیه تیم های این گروه متفاوت است و شاید تیم‌ها از مقابله با این تیم نترسند ولی بازی با بقیه تیم های دیگر بسبار حساس و مهم است.

سرمربی چین در ادامه گفت: برای اینکه آرزوی ۱۵ ساله برای فوتبال ما برآورده شود و بتوانیم بار دیگر در جام جهانی حاضر شویم این است که در تمام دیدارها کیفیت بالایی از خود نشان دهیم. کره جنوبی بازیکنان زیادی دارد که در اروپا بازی می‌کنند و سطح فوتبالی بالایی دارد ایران نیز در مجموع تیم قدرتمندی است که خودشان را از بقیه تیم‌های گروه متمایز کردند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو تیم از گروه صعود می کنند و رقابت برای صعود به پلی آف بین ما و بقیه تیم‌ها خواهد بود ولی در فوتبال ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و به همین خاطر باید امیدوار باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج