adexo3
۳۱۹۰۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: قهرمان می شویم

لوئیس انریکه با وجود شکست بارسلونا در مقابل والنسیا سعی کرد در نشست خبری پس از بازی، به بازیکنان تیمش برای بازی های باقیمانده روحیه بدهد.

ورزش سه: با شکست امشب بارسلونا در نوکمپ، حالا این تیم تنها به دلیل کسب نتایج بهتر در بازی های رودررو نسبت به اتلتیکو در صدر قرار دارد و رئال را نیز در ۱ امتیازی خود می بیند. بارسا از ۴ بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده و هر سه بازی گذشته خود را نیز باخته است.

انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:" بازی را به نحوی شروع کردیم که به نظر می رسید خیلی زود به گل خواهیم رسید. حاکم مطلق میدان بودیم. نیمه اول چند فرصت ۱۰۰ درصد گل داشتیم و موقعیت هایی را از دست دادیم که تصورش مشکل است. نیاز داشتیم تا در نیمه اول به گل دست یابیم و موفق هم شدیم اما گل را به دروازه خودی زدیم(اشاره به گل به خودی راکیتیچ). وقتی این اتفاق افتاد، برای ما گران تمام شد."

انریکه ادامه داد:" در همه زمینه ها از والنسیا برتر بودیم. در انتهای بازی بیشتر از مغزمان با قلبمان بازی کردیم و با وجود خلق موقعیت های بسیار، در گلزنی ناکام ماندیم. سه امتیاز از دست ما رفت درحالیکه منصفانه این بود که ما برنده این بازی باشیم اما فوتبال همین است و گاهی تیمی بدون اینکه شایسته باشد پیروز می شود.

در هر صورت باید این شکست را قبول کنیم و بدانیم که حالا چالشی دشوار پیش رو داریم. ۸ سال برای بارسلونا بازی کردم و امسال دومین سال حضورم روی نیمکت این تیم است و باید بگویم که تا به حال نوکمپ را اینگونه پرشور و پر سرو صدا ندیده بودم. باید به هواداران و همچنین بازیکنانم تبریک بگویم.

حالا باید از زمین بلند شده و به بازی بعد بیندیشیم. از فردا تمریناتمان شروع خواهد شد و می دانیم که با چه چالشی روبرو هستیم. اعتبار اولیه مان از دست رفته ولی ۵ بازی دیگر پیش رو داریم و اگر در همه آنها پیروز شویم قهرمان خواهیم شد. بازیکنان باید همان کاری را کنند که یک بازیکن بارسلونا انجام می دهد، با سری بالا و با ذهنی که به آینده مثبت فکر می کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج