اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۰۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: امشب هر چه زدیم گل شد

بارسلونا که در ۴ بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز گرفته و صدرنشینی اش به خطر افتاده بود امشب در زمین دپورتیوو به یک پیروزی پرگل دست یافت.

ورزش سه: بارسلونا که در ۴ بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز گرفته و صدرنشینی اش به خطر افتاده بود امشب در زمین دپورتیوو به یک پیروزی پرگل دست یافت.

بارسا پس از سه شکست متوالی برابر رئال مادرید، سوسیداد و والنسیا به مصاف دپور آمده بود و با ۸ گل این تیم را درهم کوبید. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" برابر والنسیا هرچه زدیم گل نشد اما امشب برعکس بود و هر توپی که روی دروازه دپور آوردیم تبدیل به گل شد. مقابل والنسیا هم عالی بازی کرده بودیم اما از آن همه موقعیت گل فقط یکی را گل کردیم تا در انتها بازنده شویم. فوتبال ورزش خاصی است و از این مسائل درش اتفاق می افتد.

می دانستیم که چه چالش مهمی پیش رویمان قرار دارد و به یک نتیجه عالی برابر دپور نیاز داشتیم که به هدفمان نیز رسیدیم. از کناره های زمین بهترین استفاده را بردیم و دپورتیوو این اجازه را به ما داد. مسی در میانه زمین موقعیت های خوبی خلق می کرد و توانستیم از اولین فرصت هایمان بهترین استفاده را ببریم که تاثیر زیادی در نتیجه پایانی داشت."

قهرمانی:" هنوز ۴ بازی دیگر باقی مانده و هدف ما امشب کسب یک پیروزی خوب بود. در نهایت تیم قهرمان هفته ۳۸ مشخص خواهد شد نه هفته ۳۴. تیمی که در این ۴ بازی باقیمانده بهتر ظاهر شود قهرمان خواهد شد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج