adexo3
۳۲۰۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روشن: اولویت تمدید قرارداد مربیان است

حسن روشن بعد از انتخابش به عنوان رئیس آکادمی استقلال گفت: اولین برنامه من تمدید قرارداد مربیان پایه‌ها است.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص اینکه گفته می‌شود به عنوان رئیس آکادمی انتخاب شده است گفت: دقیقا همین طور است البته قرار است روز دوشنبه یا سه شنبه هفته بعد برنامه‌ریزی کنیم و ردیف بودجه مان مشخص شود.

وی افزود: از افشارزاده خواسته‌ام که آکادمی بودجه جدایی داشته باشد و خودم هم تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم مجموعه‌ای خوب تشکیل دهیم.

مدیر جدید آکادمی استقلال در خصوص اینکه آیا کرد نوری در این آکادمی فعالیت می‌کند یا خیر گفت: تا آنجا که من می‌دانم آقای کرد نوری عضو هیات مدیره هستند و چیزی به من گفته نشده است.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای انتخاب مربیان آکادمی صورت گرفته است یا خیر گفت: آن‌هایی که مربی تیم های پایه استقلال بودند برای تمدید قرارداد در اولویت هستند ولی شرایط ما سخت است و باید حتما تامین بودجه کنیم و قطعا با کمک اسپانسرها شرایط را پیش می‌بریم.

وی افزود: اولین سعی ما این است که مربیانی انتخاب شوند ولی شاید حتی در همین تیم‌های پایه در برخی زمان‌ها پدر و مادرها به آکادمی کمک کردند.

روشن تاکید کرد: برنامه‌ام این است که از شهرستان‌ها نمایندگی بگیریم و همه آن‌هایی که با نام استقلال فعالیت می‌کنند زیر مجموعه آکادمی استقلال شوند. حتی تصمیم داریم مسابقاتی را برگزار کنیم که به برنامه‌هایمان رسمیت ببخشد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس نیز به سمت و سویی برود که تیم‌های آکادمی‌اش با سال‌های بعد بازیکنان بزرگی به فوتبال معرفی کنند همه باید در این راه به ما کمک کنند و می‌خواهم به همه بگویم حتی اگر پدر و مادری وضعیت مالی خوبی دارند اما باید بپذیرند که فرزندشان با پول فوتبالیست نمی‌شود بلکه باید تلاش کند و زحمت بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج