adexo3
۳۲۱۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اخباری: به خودم افتخار می کنم

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:امیدوارم در آینده اتفاقی رخ دهد که به نفع تراکتورسازی و امیر قلعه نویی باشد.

کاپ: محمد رضا اخباری درباره صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت:بازی خوبی بود و در عین آرامش مقابل الهلال به میدان رفتیم و باهوش بازی کردیم. از موقعیت هایی که داشتیم نهایت استفاده را بردیم و به خاطر شاد کردن دل مردم بسیار خدا را شاکریم. در این بازی ها اول نماینده ایران بودیم سپس نماینده تبریز.

وی درباره اینکه تنها دروازه بانی است که یک گل خورده تا هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا دارد و همراه با رشید مظاهری ۴ کلین شیت داشته اند تاکید کرد:خیلی خوشحالم از اینکه تا امروز رکورد دست من است و به خودم افتخار می کنم. امیدوارم تا آخر بازی ها همین روند را ادامه دهم تا هم افتخاری برای خودم باشد و هم برای باشگاه تراکتورسازی.

از حضور هوادارنمان محرومیم

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره سکوهای خالی ورزشگاه که در بازی با الهلال به چشم می آمد و در بازی برگشت هم در عمالن افراد زیادی به استادیوم نخواهند رفت خاطرنشان کرد:به هر حال قانونی است که AFC گذاشته است و ما از آن پیروی کردیم. تعداد ایرانیان مقیم عمان هم خیلی کم است و می دانیم که از حضور هواداران پرشورمان محروم هستیم اما برای برد به مسقط می رویم تا باز هم دل مردم ایران را شاد کنیم.

تنها مشکل بازی در کشور ثالث بود

اخباری تصریح کرد:صعود ما از گروهمان قطعی شده است و کادر فنی باید تشخیص بدهد که به برخی بازیکنان استراحت بدهد یا خیر اما قطعا اینگونه نخواهد بود که ما این بازی را جدی نگیریم و برای باخت یا مساوی به میدان برویم. بازی حیثیتی است و ما نیز به دنبال افتخار آفرینی برای تراکتورسازی هستیم.

وی درباره اینکه بازی بدون درگیری انجام شد گفت:مشکل خاصی در بازی به وجود نیامد و اتفاقی میان بازیکنان رخ نداد. مشکل این بازی فقط برگزاری آن در کشور ثالث بود.

امیدوارم سپاهان بتواند از پرچم ایران دفاع کند

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره نتیجه ای سپاهان مقابل الاتحاد به دست آورد تاکید کرد:سپاهان تیم خوبی است اما متاسفانه در این فصل و در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست نتایج خوبی به دست آورد اما من امیدوار هستم هر چه زودتر به شرایط آرمانی خود نزدیک شوند و دوباره از پرچم ایران دفاع کنند.

به کادر فنی مان افتخای می کنیم

اخباری درباره افتخاراتی که تراکتور سازی ببرای اولین بار با امیر قلعه نویی به دست آورده است خاطرنشان کرد: می دانستیم که قبلا تراکتورسازی برای اولین بار با امر قلعه نویی سهمیه را به دست آورده است و خوشحالیم که صعود از مرحله گروهی برای اولین بار نصیب ما و این کادر فنی شد. همه ما به این موضوع واقف هستیم و به کادر فنی مان افتخای می کنیم که جزو اولین اشخاصی هستیم که از گروهمان صعود می کنیم.

قلعه نویی درباره فصل بعد صحبتی نکرده است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیر قلعه نویی به بازیکنان گفته است که به خاطر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای فصل آینده هم در تراکتوسازی خواهد ماند؟ گفت:خیر ایمر قلعه نویی در این باره حرفی به ما نزده است و نمی دانیم که می ماند یا خیر. نظر خاصی در این باره ندارم و تا به حال درباره آن فکر نکرده ام انشاالله هر چه به صلاح تراکتور و امیر قلعه نویی است اتفاق بیفتد.

فردا بازی سختی داریم

اخباری در پایان درباره دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت:بازی سختی در پیش داریم زیرا آنها برای صقوط نکردن به ۳ امتیاز احتیاج دارند و مقابل ما محکم بازی خواهند کرد اما ما نیز برای قهرمانی و ماندن در کورس به این ۳ امتیاز احتیاج داریم. امیدوارم تیمی که در نهایت برنده می شود ما باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج