اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: سه فینال در پیش داریم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: استقلال مثل ما برای قهرمانی دست به هرکاری می زند.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ پس از پایان جلسه با علی اکبر طاهری اظهار داشت: زمانی که می توانیم هوادارانمان را شاد کنیم این کار را انجام می دهیم. یک بار دیگر هواداران نشان دادند بازیکنان شان را دوست دارند آنها برای ما قدرت هستند.

وی درباره بازی دیروز گفت:جو سنگینی در اهواز بود.به هواداران تبریک می گویم.آنها یار دوازدهم ما و قدرت ما بودند.انتهای شادی را برای این هواداران می خواهم.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم حضورش در نشست خبری روز گذشته اظهار داشت:بله من به نشست نرفتم چون جو طوری بود که امنیت مناسبی وجود نداشت و من به دلیل امنیتی به آن نشست نرفتم.تعداد سنگ هایی که با ما پرتاب شد کم نبود. ۵۰ دقیقه بین گرم کردن و شروع بازی وقفه افتاد که اصلا خوب نبود.اما هیچ عاملی نمی تواند در کار ما و در مسیر جاه طلبی مان خلل ایجاد کند.

وی درباره غیبت رامین رضاییان در بازی با نفت گفت:رامین بازیکن مهمی است که ازلیگ به تیم ملی رسید و حالا از بابک حاتمی انتظار دارم جای او را پر کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر به قهرمانی تیمش در لیگ امیدوار است بیان داشت: سه بازی سخت داریم اما هواداران به قهرمانی امیدوار هستند امروز هم یک جلسه با آقای طاهری داشتیم که در این باره صحبت کردیم.این مسابقات خیلی مهم است و ما هیچ جایگزین دیگری نداریم جز اینکه بدانیم سه فینال در پیش داریم.

برانکو درباره اینکه هواداران پرسپولیس از اتفاقات روز گذشته و اینکه به سمت او سنگ پرتاب شده بود ناراحت بودند، خاطرنشان کرد: هواداران نگران نباشند من مثل سنگ هستم و سرم مثل بز سفت است.

وی درباره حوادث روز گذشته و مشکلات امنیتی که در این باره به وجود آمد اظهار داشت: این اتفاقات می تواند بیفتد. یک جا با ابعاد بیشتر و یک جا با ابعاد کمتر ولی مرسوم نیست. آنجا ناظرین وجود داشتند و باید آنها به این مسایل بپردازند.

سرمربی پرسپولیس درباره بن سون و عملکرد او اظهار داشت: تیم همیشه پیروز می شود. بن سون با دوگلی که زد دستاورد بزرگی داشتیم و به او تبریک می گویم اما اگر امید نبود و یا علیپور حضور نداشت نمی توانستیم به موفقیت برسیم و یا عکس العمل سوشا نبود موفق نمی شدیم. تیم در زمین برنده شد.

برانکو در پاسخ به سوال کاپ، درباره نزدیک شدن استقلال به پرسپولیس گفت:استقلال مثل ما برای قهرمانی دست به هرکاری می زند. استقلال هم به جام نزدیک است ما با حضور آنها در این رقابت تلاش مان بیشتر می شود. این زیباترین واقعیت است در فوتبال ایران.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج