adexo3
۳۲۲۱۱۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

افشای یک اتفاق عجیب در نیم‌فصل دوم

برخي از هواداران استقلال عقيده دارند معادلات فصل جاري فوتبال ايران طوري تنظيم شده كه در نهايت پرسپوليس قهرمان شود و علاقه‌مندان به اين تيم بعد از سال‌ها بتوانند طعم چنين لذتي را تجربه كنند.

بانک ورزش: برخي از هواداران استقلال عقيده دارند معادلات فصل جاري فوتبال ايران طوري تنظيم شده كه در نهايت پرسپوليس قهرمان شود و علاقه‌مندان به اين تيم بعد از سال‌ها بتوانند طعم چنين لذتي را تجربه كنند. در همين راستا، تماشاگران استقلال در مسابقات اخير خانگي‌شان شعارهايي با اين مضمون سر داده‌اند: «يه دستهايي تو كاره، پرسپوليس جام بياره!» حتي پرويز مظلومي هم در مقطعي مدعي شد داوري‌ها به سود پرسپوليس چرخيده و اين تيم از جهت سوت‌هاي نادرست سود مي‌برد.

مجموعه اين فشارها در حالي به تيم صدرنشين وارد مي‌شود كه شايد توجه به برخي جزييات بتواند فضا را تعديل كند. مثلا بايد به اين نكته توجه كنيم كه استقلال تهران در هر سه سفر امسالش به خوزستان موفق شد در ورزشگاه غدير بازي كند، اما پرسپوليس در حساس‌ترين مقطع فصل به ناچار در ورزشگاه غيراستاندارد تختي به مصاف استقلال اهواز رفت. غير از اين اما، سازمان ليگ در برنامه‌ريزي مسابقات دور برگشت لطف بزرگي در حق استقلال كرد كه كاملا مغفول ماند؛ لطفي كه بر اساس آن آبي‌ها توانستند در بيشتر مسابقات نيم‌فصل دوم بعد از حريف ديرينه‌شان به ميدان بروند و در حالي بازي را شروع كنند كه از نتيجه مسابقه پرسپوليس مطلع هستند.

۸ بر ۳ به نفع استقلال!

سرخابي‌ها در دور رفت ۱۵بازي انجام دادند كه يكي از آنها مصاف رودرروي دو تيم با يكديگر بود. از ۱۴بازي ديگر اما، دقيقا در ۷مسابقه پرسپوليس زودتر از استقلال بازي كرد و در ۷بازي ديگر، استقلال قبل از پرسپوليس به ميدان رفت. اين مساله نشان مي‌دهد سازمان ليگ به طور كامل در جريان اهميت برنامه‌ريزي مسابقات بوده و مي‌دانسته كه بايد بازي‌ها را طوري بچيند كه دو تيم مطرح پايتخت از اين نظر تفاوتي با هم نداشته باشند. در كمال تعجب اما در نيم‌فصل دوم كه طبعا مسابقات جنبه حياتي و تعيين‌كننده پيدا مي‌كند، هيچ خبري از اين دقت نظر نبود و سازمان ليگ به شكل عجيبي دچار مسامحه و سهل‌انگاري شد.

در حال حاضر به زمان برگزاري سه هفته پاياني مسابقات رسيده‌ايم كه قانونا همه بازي‌ها بايد همزمان باشند. با صرف‌نظر از اين سه هفته و البته داربي برگشت، ۱۱بازي ديگر از نيم‌فصل دوم باقي مي‌ماند كه بررسي آنها نشان مي‌دهد در مسابقات ۸هفته، پرسپوليس قبل از استقلال به ميدان رفته و تنها در ۳هفته آبي‌ها پيش از حريف سنتي بازي كرده‌اند! مطابق آمار و ارقام موجود، بازي پرسپوليس در هفته‌هاي شانزدهم، هفدهم، نوزدهم، بيستم، بيست‌ويكم، بيست‌وچهارم، بيست‌وپنجم و بيست‌وهفتم قبل از استقلال برگزار شده و شاگردان مظلومي فقط در هفته‌هاي هجدهم، بيست‌ودوم و بيست‌وسوم قبل از تيم برانكو به ميدان رفته‌اند. بايد ديد چنين تفاوت آشكاري چطور به وجود آمده و مسوولان سازمان ليگ، رقم خوردن آن در هفته‌هاي سرنوشت‌ساز نيم‌فصل دوم را چطور توجيه مي‌كنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      خب که چی؟

    • بدون نام

      دست هادی تو کاره پرسپولیس جام بیاره .استقلالی ها باید بدانند که بازی های زودتر پرسپولیس نه تنها کمک به این تیم نیست بلکه کمک خاص به استقلاله با علم به نتیجه دیدار پرسپولیس نتیجه دلخواه را در بیاره لطف کنید دنبال بهانه دیگری باشید.

    • بدون نام

      یه دستایی تو کاره پرسپولیس جام بیاره
      مثله پارسال که جامو از تبریز بردن اصفهان . واقعا لیگ ما خیلی مسخره شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج