۳۲۲۹۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیر برنامه‌های مورینیو در منچستر

با وجود آنکه سرمربی هلندی شیاطین سرخ اصرار دارد که فصل آینده هم مربی این تیم است اما رسانه‌های انگلیسی از حضور مدیر برنامه های مورینیو در شهر منچستر خبر دادند و اعلام کردند که آقای خاص در آستانه بستن قرارداد با منچستریونایتد است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان انگلیس، خبرهای زیادی درباره انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل بعد شیاطین سرخ به گوش می‌رسد، با این حال تاکنون نه باشگاه منچستر یونایتد و نه خود مورینیو چنین خبری را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

روزنامه سان انگلیس از حضور خورخه مندس مدیر برنامه‌های مورینیو در شهر منچستر خبر داد و اعلام کرد که مورینیو در آستانه عقد قرارداد با شیاطین سرخ است و به زودی خبر پیوستن این مربی بزرگ به تیم بزرگ شهر منچستر رسانه‌ای خواهد شد.

روزنامه سان در ادامه خبر خود نوشت که سران یونایتد ۳۰۰ میلیون پوند را برای خریدهای مورد نظر مورینیو اختصاص داده‌اند و این مربی پرتغالی با این مبلغ نجومی می‌تواند هر بازیکنی را که دوست دارد جذب کند.

یکی از بازیکنانی که در صورت پیوستن مورینیو به شیاطین سرخ جذب خواهد شد رناتو سانچس پدیده باشگاه بنفیکا است که مشتریان زیادی پیدا کرده است اما با توجه به آنکه مدیر برنامه‌های او مندس است طبیعی است که به شیاطین سرخ نزدیک باشد.

با وجود آنکه شایعه‌های زیادی درباره انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی فصل بعد یونایتد به گوش می رسد اما لوئیس فان خال همچنان اصرار دارد که او مربی یونایتد برای فصل بعد است و کسی جایگزین او نخواهد شد اما این چیزی نیست که هواداران این تیم پرطرفدار انگلیسی می‌خواهند چرا که سرمربی هلندی آنها در دو فصلی که به او فرصت داده شده است نتوانسته انتظارات را با وجود خریدهای نجومی که داشته برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج