جاباما
۳۲۶۰۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمالوند: می‌خواهیم قهرمان را تعیین کنیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: می‌خواهیم در تعیین قهرمان لیگ برتر تأثیرگذار باشیم و فردا برای کسب ۳ امتیاز می‌جنگیم.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم فردا هر ۲ تیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارند و هر تیمی که مستحق پیروزی بود به ۳ امتیاز مسابقه دست پیدا کند.

وی افزود: برای ما فرقی ندارد که چه تیمی پیش روی ما قرار گرفته است و همه بازی‌ها از یک درجه اهمیت برخوردار هستند، اگرچه بازی فردا در زمین اختصاصی ما برگزار نمی‌شود ولی برای کسب ۳ امتیاز می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: بعد از قهرمانی آرزویی که هر تیمی دارد این است که بتواند در تعیین قهرمان نقشی داشته باشد و ما هم دوست داریم در تعیین تیم قهرمان لیگ برتر تأثیرگذار باشیم. ما هفته گذشته استقلال خوزستان را در تبریز متوقف کردیم و تلاش می‌کنیم پرسپولیس را هم شکست دهیم.

کمالوند گفت: عزت و آبروی فوتبال آذربایجان برای ما مهم‌ترین انگیزه در بازی فرداست و به خوبی می‌دانیم که چشم میلیون‌ها نفر فردا به این مسابقه است و با تمام توان تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با انتقاد از برخی افراد تأکید کرد: خودم را برای اتفاقات بعد از بازی از سوی آبی‌ها یا قرمزها آماده کردم. در روزهای اخیر خیلی‌ جاها حرف‌هایی مطرح شده است. آقایان استقلالی انگ زدند که ما می‌خواهیم مقابل پرسپولیس وا دهیم و هدایتی با ما صحبت کرده است که در بازی فردا نتیجه را به پرسپولیس تقدیم کنیم و دوستان پرسپولیسی هم تاکید کردند که چرا مدام می‌گویید برای این بازی انگیزه داریم و با تمام توان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: من ۶،۷ سال است در فوتبال آذربایجان کار می‌کنم. چگونه می‌توانم کاری انجام دهم که به دور از پهلوانی باشد. هدف ما شکست پرسپولیس در بازی فردا است و اگر به جای این تیم استقلال هم مقابل ما قرار می‌گرفت با همین هدف بازی می‌کردیم.

کمالوند با انتقاد از داوری‌های لیگ برتر اظهار داشت: هفته گذشته بخشی‌زاده با داوری که در دیدار مقابل سپاهان داشت ۷۰۰ میلیون تومان به کادر فنی و بازیکنان تیم ما لطمه وارد کرد چون قرارداد تیم ما به گونه‌ای است که هر رتبه بالاتر از رده هشتم باشیم ۷ درصد به قراردادها افزوده و هر رتبه که ضعیف‌تر باشیم ۷ درصد از قراردادها کاسته می‌شود. پیش از ۱۲ امتیاز ما را داوران از ما گرفتند و من به عنوان مربی گسترش فولاد از حقم نمی‌گذرم.

وی خطاب به هواداران فوتبال آذربایجان گفت: هر هواداری که دلش برای فوتبال آذربایجان می‌تپد باید فردا با حضور در استادیوم یادگار امام تبریز این موضوع را ثابت کند و شرایطی ایجاد نشود که ما حس کنیم در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی می‌کنیم و قول می‌دهیم در صورتی که آنها به ورزشگاه بیایند تا آخرین نفس برای سربلندی فوتبال آذربایجان تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به دلایل انتقال دیدار فردا به ورزشگاه یادگار امام تأکید کرد: از ابتدای سالجاری ما نامه‌نگاری‌های لازم را با ارگان‌های مربوطه انجام دادیم تا مقابل پرسپولیس در استادیوم اختصاصی خود بازی کنیم و توانستیم با تلاش‌هایی که در باشگاه صورت گرفت موافقت تمامی ارگان‌های ذی‌ربط را در استان کسب کنیم ولی بعد از بازی استقلال اهواز و پرسپولیس جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد که طی آن تصمیم‌گیری شد که دیدارهایی را که در تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده تأثیرگذار است در استادیوم‌های اصلی شهرها برگزار کنند و این مسئله باعث شد ما نتوانیم در استادیوم اختصاصی خودمان به میزبانی پرسپولیس برویم. با این وجود با احتساب دیدارهای خانگی ما بالاتر از پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌ها قهرمان لیگ برتر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج