adexo3
۳۲۶۱۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیت الهی: از کفاشیان دلخور نیستم

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از علی کفاشیان هیچ دلخوری ندارد.

خبرگزاری میزان: محمد هادی آیت الهی با تبریک انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای تاج آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم او در مسئولیت جدید بتواند همچون مسئولیت‌های قبلی‌اش موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه تاج با رأی قاطع توانست ریاست فدراسیون فوتبال را کسب کند تصریح کرد: این آرا توسط اعضای مجمع داده شده و تمامی اعضای مجمع باید از این انتخاب حمایت کنند.

رئیس پیشین هیئت فوتبال استان فارس درباره مهم‌ترین مشکلات پیش روی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین چالشی که فدراسیون فوتبال با آن روبروست ایجاد امکانات لازم برای تیم ملی فوتبال کشورمان است. زیرا تیم ملی در مرحله حساسی قرار دارد و باید به دنبال کسب سهمیه جام جهانی باشد.

آیت الهی یادآور شد: همچنین تاج باید برنامه ریزی مدونی برای تیم‌های پایه، بانوان، اسپانسرینگ کمیته داوران و... داشته باشد، ضمن اینکه باید از تجربیات اهالی فوتبال به بهترین شکل استفاده کند.

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره عملکرد ۸ ساله کفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت: نکته مثبتی که در عملکرد کفاشیان به چشم می‌خورد این است که وی تجربیاتی که در طی سالیان حضورش در ورزش کسب کرده بوده را به خوبی به فوتبال منتقل کرد. من شاهد بودم که گاهی اوقات وی ۲۰ ساعت و حتی بیشتر در فدراسیون فوتبال حضور داشت و به رتق و فتق امور می‌پرداخت. ضمن اینکه وی تعامل خوبی با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بابت کنار گذاشته شدنش از پست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال از کفاشیان دلخور است خاطرنشان کرد: من از کفاشیان هیچ دلخوری ندارم، چرا که او هیچ دخل و تصرفی در کنار رفتن من نداشت، در آن زمان احساس کردم که اگر کناره گیری کنم بسیاری از موانعی که در مقابل کفاشیان بود برداشته می‌شود.

آیت الهی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون فوتبال با کمبود امکانات روبروست و با توجه به اینکه امکانات فدراسیون فوتبال محدود است وزارت ورزش و کمیته المپیک باید حمایت بیشتری از فوتبال کشورمان انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج