اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۶۸۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیکه: برای آربلوئا بهترین‌ها را آرزو دارم

مدافع بارسلونا برای مدافع رئال مادرید بهترین‌ها را آرزو کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا با پنج گل یکشنبه در هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیول را شکست داد و صدرنشین باقی ماند. جرارد پیکه پس از این پیروزی گفت: از این که می‌توانیم دو جام مهم را در پایان فصل فتح کنیم باعث افتخار است. هر کسی که لیگ قهرمانان را فتح کند برای ما اهمیت کمی دارد. ما در این بازی‌ها حضور نداریم اما قهرمانی در لالیگا و کوپادل‌ری کار بزرگی است که در چند سال اخیر آن را انجام دادیم و می‌خواهیم به این روز ادامه می‌دهیم.

مدافع بارسلونا در ادامه اظهار کرد: تیم‌های دیگر کار خود را انجام می‌دهند و با هدف خاصی به پایان فصل می‌رسانند. برخی از آن‌ها به خواسته خود می‌رسند و بعضی دیگر نه. رئال مادرید می‌تواند در آخرین هفته قهرمان شود اما آن بستگی به خودشان ندارد. اگر در فینال لیگ قهرمانان حضور دارند به این خاطر است که خوب کار کردند. آن‌ها ۱۱ بازی را به طور پیاپی با پیروزی پشت سر گذاشتند. رقابت نزدیکی است. اگر در لالیگا قهرمان شویم بیشتر از مادرید شایستگی داشته‌ایم.

گرانادا آخرین حریف بارسلونا در لالیگا سویا را سه بر یک شکست داد و از سقوط به دسته پایین‌تر گریخت. پیکه در این باره گفت:‌آن‌ها اهداف خود را برای این بازی خواهند داشت. برابر صدرنشینی لالیگا در خانه خود مقابل هواداران‌شان بازی خواهند کرد. می‌خواهند بازی خوبی به نمایش بگذارند. باید مثل دیدار برابر اسپانیول بازی کنیم و پیروز شویم.

آلوارو آربلوئا آخرین بازی خود را در سانتیاگو برنابئو در دیدار تیم‌های رئال مادرید و والنسیا انجام داد. مدافع بارسلونا در این رابطه گفت: برای او هر کجا که برود بهترین را آرزو می‌کنم. اگر با او این گونه خداحافظی کردند به این علت است که شایسته آن بود. گاهی اوقات میان ما سروصدا زیادی برپا می‌شد که باید آن کار را انجام می‌دادیم. با او دوران درخشانی را با فتح جام‌های به خصوص جام جهانی داشتیم. هرجا که برود برای او بهترین را آرزو می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج