اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۸۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: نباید با مظلومی اینطور رفتار کنند

سرمربی نفتی ها قبل از بازی حساس هفته آخر مقابل سایپا حرفهای خود را با یک موضوع جالب آغاز کرد که از دید رسانه ها دور مانده است .

ورزش سه: سرمربی نفتی ها قبل از بازی حساس هفته آخر مقابل سایپا حرفهای خود را با یک موضوع جالب آغاز کرد که از دید رسانه ها دور مانده است .

از سالن نشست های مطبوعاتی سازمان لیگ ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: خوشحالم از اینکه لیگ را بدون مصدوم تمام می‌کنیم. این تنها افتخار مربیگری من است که هیچ مصدومی برای آخر فصل نگذاشته‌ایم. به بازیکنان قول دادم هرچه به پایان فصل نزدیک شویم، فصلی بهتر و سلامت‌تر داشته باشیم. من این مسئله را در تیم امید و نفت رعایت کردم و امیدوارم در بازی فردا نیز هیچ بازیکنی مصدوم نشود.

رجبی شناسنامه سایپاست

سایپا از مربی برخوردار است که برای هیچکس ناشناخته نیست. سعید رجبی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه سایپا بوده و با تمام احترامی که برای ابراهیم صادقی قائلم، او شناسنامه باشگاه سایپا است. رجبی تیمش را خیلی خوب می‌شناسد و خوشحالم از اینکه ما با تیمی بازی نداریم که به تازگی مربی‌اش را تغییر داده باشد، چرا که هر تیمی مربی خود را تغییر می‌دهد، در اولین بازی خود به پیروزی می‌رسد تا از بحران خارج شده باشد و در هفته گذشته این اتفاق برای حریف سایپا رخ داد. ما امیدواریم فردا استقلال اهواز بتواند تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند و ذوب‌آهن نیز مقابل حریف خود به پیروزی نرسد تا بتوانیم فصل را با کسب سهمیه آسیایی تمام کنیم. در غیر این صورت هر نتیجه‌ای که در بازی ما با سایپا رخ دهد، باید بگویم که تیم نفت قهرمان کوچک لیگ است.

سایپا مثل ماست

سایپا شبیه نفت است و اگر در ۲،۳ مسابقه اشتباه نمی‌کردند، الان در کورس قهرمانی قرار داشتند. برای شهری که ۱۴،۱۵ میلیون جمعیت دارد، تیم‌های تهرانی با این کیفیت لازم است.

باید ماند و مبارزه کرد

تیم ما از ابتدای فصل تحت فشار بود و در این شرایط شاید هر مربی دیگری بود، استعفا می‌داد اما من ماندم، چرا که گفتم مبارزه بهترین کار است. مثل ترسوها عمل نکرده و استعفا ندادم و کاری کردم تا درسی برای همه باشد. با احترامی که برای همه مربیان قائلم، اعتقاد دارم در این مواقع همیشه باید ماند و مبارزه کرد.

آرزوی زمین خوردن مظلومی را ندارم

سرمربی تیم فوتبال نفت در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد او در بازی فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: اجازه دهید به شکل دیگری به این سوال شما پاسخ دهم. من اگر جای پرویز مظلومی بودم، از مطرح شدن این سوال به شدت ناراحت می‌شدم. وقتی یک مربی که تیمش شانس قهرمانی در لیگ را دارد و به فینال جام حذفی راه پیدا کرده، نباید با او چنین رفتاری شود. من منکر علاقه‌ام به استقلال نمی‌شوم اما حاضر نیستم به هر قیمتی همکارم در این تیم زمین بخورد و من جای او را بگیریم، چرا که اعتقاد دارم اگر این فکر را داشته باشم، یک روز در همین کنفرانس مربی دیگری آرزوی زمین خوردن من را خواهد کرد تا جایم را بگیرد. اصول حرفه‌ای این مسئله را نمی‌پسندد که من یک صحبتی با پیشکسوتان انجام دهم. مظلومی هنوز در دو جام شانس قهرمانی دارد و نباید اینطور پرچم بالا گرفته و سمت هر فردی بروید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه . تو خیلی خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج