اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۸۳۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی: به قولم عمل کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:خدا را شکر به قول خود برای کسب سهمیه عمل کردیم.

کاپ: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:خدا را شکر به قول خود برای کسب سهمیه عمل کردیم.

پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل صبا اظهار داشت: بازی نفس گیری و پرفشاری بود. نتیجه برای آنها اهمیت نداشت اما ما استرس داشتیم. خدا را شکر به قول خود برای کسب سهمیه عمل کردیم.

وی در ادامه افزود: روی غافلگیری گل خوردیم. خوب به بازی برگشتیم و گل تساوی را زدیم. وقتی شنیدیم در استادیوم های دیگر چه نتیجه ای رقم خورده است تلاش کردیم سهمیه را حفظ کنیم. حالا انشا... برای فتح جام حذفی تلاش می کنیم و روی آن برنامه ریزی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال همچنین درباره تقویت استقلال برای فصل بعد خاطرنشان کرد: فعلا باید با همین بازیکنان در جام حذفی شرکت کنیم اما اگر عمر باقی باشد و سرمربی باشد باید تیم تقویت شود. چشمی و خارجی ها را از دست دادیم. در بعضی نقاط به بازیکن جدید احتیاج داریم.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه ای که داده بودیم جوانگرایی و کسب سهمیه بود. خدا را شکر هر دو نتیجه داد. توقعات از ما بالا بود. دو سال سهمیه نگرفته بودیم اما سعی داشتیم کنار این بازیکنان جوان ابتدا سهمیه بگیریم. به استقلال خوزستان قهرمانی شان را به تمام آبی دلان و خوزستانی ها و عبدالله ویسی تبریک می گویم. خوشحال شدم حالا که ما قهرمان نشدیم تیم همنام ما فاتح لیگ شد.

مظلومی در پایان اذعان داشت: به عشق استقلال و در سخت ترین شرایط آمدم. چه باشیم و چه نباشیم استقلالی خواهیم ماند. هر تصمیمی هم هیئت مدیره بگیرد ما مطیع هستیم.ما تلاش خود را انجام دادیم اما فرصت نداشتیم. هفته ها صدرنشینی توقعات را بالا برد. شاید بدشانس ترین مربی ایران من باشم. سالی که می تواسنتیم قهرمان شویم خیلی ها مصدوم شدند و رفتند. امسال هم همین گونه شد. ما از وقتی چشمی را از دست دادیم خیلی امتیاز از دست دادیم. کرار و ریوالدو رفتند. روی شیحی در نیم فصل دوم حساب کردیم اما او هم مصدوم شد. به رقابت با تیمهایی رفتیم که بازیکنان بسیار خوبی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج