adexo3
۳۲۸۴۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار پیگرینی به گواردیولا

سرمربی منچسترسیتی قبل از آمدن گواردیولا به لیگ جزیره یک هشدار بسیار جدی به او داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی استار، مانوئل پیگرینی آخرین فصل حضورش در منچسترسیتی را پشت سر می‌گذارد و قرار است که فصل آینده هدایت این تیم انگلیسی را پپ گواردیولا بر عهده گیرد.

سرمربی شیلیایی سیتی قبل از جدایی از این تیم یک هشدار جدی به گواردیولا داد. او گفت: می‌خواهم یک هشدار جدی به گواردیولا بدهم و آن این که شرایط در لیگ جزیره بسیار متفاوت است. درست است که او مربی بزرگی است و سابقه حضور در دو تیم بزرگ بایرن مونیخ و بارسلونا را دارد اما باید بداند که لیگ جزیره بسیار متفاوت است. من وقتی به سیتی پیوستم از اتفاقاتی که در این تیم افتاد غافلگیر شدم و اطمینان دارم که گواردیولا هم غافلگیر خواهد شد.

او ادامه داد: گواردیولا خود را به خوبی آماده مربیگری در منچسترسیتی خواهد کرد. او با چالش بزرگی مواجه شده است و توانایی های بالای دارد اما باید بداند که لیگ جزیره بسیار متفاوت با دیگر لیگ ها است. در اینجا تیم ها درآمد بسیار بالایی دارند و به همین خاطر هم تیم های کوچک و ضعیف‌تر هم بازیکنان خوب و بزرگی را جذب می‌کنند و همین باعث می شود تا رقابت بسیار فشرده باشد.

پیگرینی در پایان سخنان خود گفت: موفقیت چه در لیگ جزیره و چه در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. تیمی مانند لسترسیتی را در نظر بگیرید. آنها با کمترین امکانات توانستند قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورند تا برای همه ثابت شود که لیگ جزیره یک لیگ خاص است. گواردیولا باید به خوبی بداند که بازی کردن برابر هر تیمی در لیگ جزیره سخت است و دیگر نمی‌تواند پیروزی‌های راحتی را به دست آورد و در چندین بازی پیاپی به پیروزی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج