۳۲۹۰۶۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قهرمان لیگ خیلی هم جوان نبود

قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم در حالی رقم خورد که بسیاری جوانی این تیم را دلیل اصلی موفقیت هایش قلمداد کردند در حالی که میانگین سنی خوزستانی ها چندان هم جوان نبود.

ورزش سه: عبدا... ویسی این فصل را در حالی شروع کرد که بازیکنان گمنامی را از لیگ دسته اول شماسایی و به خدمت گرفت تا با آنها تیمی متفاوت نسبت به دو فصل گذشته که تیمش مدام در آستانه سقوط قرار داشت به میادین بفرستد. تصمیمی که درست از آب درآمد و باعث شد تا در کمال شگفتی این تیم جام قهرمانی لیگ پانزدهم را بالای سر ببرد.

بعد از این موفقیت بزرگ بسیاری از جوانی استقلال خوزستان به عنوان برگ برنده عبدا.. ویسی در رقابت با سایر مدعیان قهرمانی نام برده و مدعی شدند انگیزه بالا و قوای جسمانی این جوانان باعث شد تا آنها سر بزنگاه گوی سبقت را از سایر مدعیان ربوده و برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر قهرمانی را تجربه کنند. با نگاهی به لیست نفرات این تیم و ترکیب ۱۱ نفره ای که به میدان می رفت می توان پی برد خوزستانی ها نه تنها جوان نبودند بلکه از نظر میانگین سنی به نسبت دو رقیب اصلی خود پرسپولیس و استقلال پیر تر هم هستند.

به این بازیکنان توجه کنید:«عبدالهادی خنیفر ۳۲ ساله، حکیم نصاری ۳۰ ساله، فرناندو خسوس ۳۰ ساله، ادواردو سوآرز ۳۳ ساله، محمد طیبی ۳۰ ساله، رحیم مهدی زهیوی ۲۹ ساله، علی اصغر عاشوری ۲۸ ساله، سالاروند ۲۸ ساله، حسن بیت سعید ، عقیل کعبی ، روح ا.. سف الهی،میثم دورقی و امید سینگ هر کدام ۲۶ ساله و موسی کولی بالی و فرشاد جان فزا ۲۴ ساله از جمله بازیکنان مسن استقلال خوزستان هستند که در کنار چند جوان زیر ۲۳ سال توانستند استقلال را به مهمترین افتخار تاریخ باشگاه برسانند.

با این تفاسیر باید گفت باز هم تیمی توانست عنوان قهرمانی را بالای سر ببرد که از تجربه بالایی برخوردار بود و برخلاف تمام اظهار نظرهایی که گفته می شد جوانی اش برگ برنده بوده این تیم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان با شایستگی فشارهای کاذب یک فصل را تحمل و جام را بالای سر برد آن هم بدون قرار گرفتن در بطن حواشی کاذب.

شاید در بین سه تیم بالای جدول لیگ برتر بتوان از پرسپولیس به عنوان جوان ترین تیم لیگ نام برد که همین جوانی هم روز آخر کار دست برانکو داد تا جلوی ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر جام را به اهواز فرستاده و به استقلال خوزستان هدیه کنند. انتقادی که همواره از پروفسور کروات انجام می شد که تیمش یک لیدر باتجربه که بتواند جوانان را در مستطیل سبز رهبری کند ، کم دارد و برانکو هیچ وقت به این انتقاد توجهی نشان نداد و ترجیح داد پای جوانانش بسوزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی به برانکو گیر ندید
      اگه گل بازی با نفت نبود الان ما قهرمان بودیم
      سایر اشتباهات فاحش طول فصل به ضرر پرسپولیس واسیر محرمیت بازیکن و.... کار ندارم
      نگاه کنید در ورزشگاه های تبریز و خوزستان و اصفهان وانزلی استقلال چی میشد پس فقط تو کورس قهرمانی تماشاگر ما رو محروم میکردن
      یا تو همین بازی آخر رحمتی چی کار کرد کو محرومیت
      بله سر بریدن به این میگن
      شماها دیگه حاشیه نسازید مسئولین هستن قبول زحمت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج