اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میلان و یونایتد به دنبال اعاده حیثیت

سرنوشت لیگ های بزرگ اروپا هفته گذشته مشخص شد اما چهار فینال جام حذفی این هفته برگزار می شود: امشب FA کاپ، DFB پوکال و کوپا ایتالیا برگزار می شود و بامداد دوشنبه کوپا دل ری.

وب سایت نود: در آستانه چهار فینال پیش رو چهار بازی کریستال - پالاس منچستر یونایتد، سویا - بارسلونا، میلان - یوونتوس و بایرن مونیخ - دورتموند شرایط هشت فینالیست در چهار کشور بزرگ فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم. امشب همچنین پاریسن ژرمن و مارسی ساعت ۲۳:۳۰ در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم می روند و رنجرز و هیبرنیان از ساعت ۱۸:۳۰ در فینال جام حذفی اسکاتلند مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

کریستال پالاس - منچستریونایتد (امشب، ۲۱:۰۰)

کریستال پالاس: اگر کریستال پالاس قهرمان جام حذفی شود سهمیه لیگ اروپا را بدست می آورد. آنها در صورتی که سهمیه بگیرند باید تابستان شلوغی داشته باشند تا ترکیب تیمشان را برای هفته ای دو بازی تقویت کنند. هواداران عقاب ها در سالهای اخیر هرگز به حضور تیمشان در تورنمنت های اروپایی فکر نمی کردند اما قهرمانی در جام حذفی انگلیس مالکان آمریکایی این تیم جاش هریس و دیوید بلیتزر در کنار استیو پاریس را وادار خواهد کرد تا در تابستان دست به جیب شوند و به دنبال تقویت تیمشان بروند. در فیال جام حذفی یونایتد در سال ۱۹۹۰ پس از تساوی ۳-۳ در بازی اول در بازی تکراری شیاطین سرخ با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. چرا هواداران عقاب ها این بار در رویای انتقام نباشند؟

میلان و یونایتد به دنبال اعاده حیثیت

منچستریونایتد: در نگاه اول به نظر می رسد که این بازی برای کریستال پالاس بیش از حد بزرگ است اما یونایتد باید از بحران خارج شود و طلسم جام نبردنش را بشکند. سه سال بدون جام برای باشگاهی مثل یونایتد با این همه هزینه خیلی زیاد است. تردیدی وجود ندارد که قهرمانی برای هواداران یونایتد چقدر مهم است به خصوص که سالهاست که قهرمان جام حذفی انگلیس نشده اند. هواداران یونایتد منتظر اخراج لوئیز فن خال در این تابستان هستند چرا که دوست دارند مثل دو سال اخیر عملکرد کابوس وار تیمشان را ببینند اما ترجیح می دهند پیش از اخراج او قهرمانی اش در جام حذفی را ببینند. منچستری ها که سالهای موفقی را داشتند فراموش کرده بودند که بردن چقدر مشکل است. البته قهرمانی در جام حذفی هم باعث نمی شود که هواداران یونایتد از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را فراموش کنند.

بارسلونا - سویا (بامداد دوشنبه، ساعت ۰۰:۰۰)

بارسلونا: بارسایی ها نمی خواهند اتفاقات سوپرجام اروپا تکرار شود. در آن بازی مسی در ۱۵ دقیقه اول با دو ضربه کاشته دو گل زد. سویا با نتیجه ۴ بر یک عقب افتاد اما سه گل زد تا کار به وقت های اضافی کشیده شود و پدرو در دقیقه ۱۱۵ گل پیروزی را بزند. پس از آن دو تیم دو پیروزی ۲-۱ در لالیگا مقابل هم داشتند تا امری پس از ۲۰ بازی طلسم نبردنش مقابل بارسلونا را بشکند.بارسا و سویا هر دو در این فصل حداقل یک جام برده اند. شاگردان لوئیز انریکه هفته گذشته قهرمان لالیگا شدند و سویا هم برای سومین بار در بازی مقابل لیورپول قهرمان لیگ اروپا شد.هر چند که بارسا با پشتوانه MSN به عنوان مدعی وارد این بازی می شود اما سویا هم تیم خطرناکی است. برای هواداران بارسا چیزی به جز هفتمین جام انریکه در این بازی ارزشمند نخواهد بود به خصوص که دو تیم مادریدی در آستانه قهرمانی در اروپا هستند. بارسا می خواهد با دوگانه داخلی اعاده حیثیت کند.

میلان و یونایتد به دنبال اعاده حیثیت

سویا: همه چیز به این بستگی دارد که سویا پس از بازگشت جادویی در فینال لیگ اروپا از شکست ۳-۱ مقابل لیورپول چگونه واکنش نشان دهد. بلافاصله پس از بازی، کوکه، کاپیتان سویا و زننده دو گل این تیم، امری ، سرمربی تیم آندلوسی و حتی خوان اسپادس، شهردار همه خواستار موکول کردن جشن ها به بعد از بازی یکشنبه شدند. در آستانه شصت و سومین بازی فصل، بازیکنان سویا از نظر بدنی و روحی خسته به نظر می رسند. سویا از بارسا نمی ترسد و این را در سوپرجام اروپا در تابستان گذشته و بازی لالیگا در سانچز پیزخوان نشان دادند. تقابل با مسی و یارانش در فینال کوپا کار مشکلی است اما اور بانگا، کریچوویاک و کوین گامیرو ستارگان این تیم هستند که می خواهند آخرین بازیشان در سویا پیش از پیوستن به باشگاه هایی بزرگ تر با پیروزی همراه شود.

بایرن مونیخ - دورتموند (امشب ، ساعت ۲۲:۳۰)

بایرن مونیخ : باواریایی ها برای چهارمین سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شدند و به پیروزی مقابل دورتموندی که کاپیتانش یعنی متس هوملس هم راهی آلیانس آرنا شده اطمینان دارند. دورتموند نتوانست دو بازی پایانی خود در بوندسلیگا مقابل تیمهای متوسط نظیر آینتراخت و کلن را ببرد. آنها در مقابل فرانکفورت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و در مقابل کلن تن به تساوی دو بر دو دادند. بایرن از فرصت استفاده کرد و با اختلاف ده امتیاز صدرنشینی خود را مسجل کرد. گواردیولا در آخرین بازی خود در بایرن می خواهد با قهرمانی کار را تمام کند و با کسب یازدهمین جامش در سه فصل حضور در بایرن راهی منچسترسیتی شود.

میلان و یونایتد به دنبال اعاده حیثیت

دورتموند: دورتموند پس از ناکامی در دو بازی اخیر در بوندسلیگا مملو از انرژی برای فینال به برلین می رود. دورتموند می خواهد امشب بهترین عملکردش را داشته باشد. توماس توخل از عملکرد دورتموند در آخرین بازی بوندسلیگا عصبی شده بود اما خبر خوب این است که به جز ایلکای گوندوغان غایب دیگری در این بازی ندارند. شاید وداع احساسی گواردیولا انگیزه مضاعفی برای بایرن باشد اما این مسئله می تواند حواس باواریایی ها را هم پرت کند و به سود دورتموند شود.

یوونتوس - میلان(امشب ساعت ۲۳:۱۵)

یوونتوس: میلان روزهای مشکلی را تجربه می کند اما یوونتوس در حال طی کردن روند صعودی خود در سالهای اخیر است. تورینی ها که سال گذشته در مسیر سه جامه شدن قرار داشتند امسال می خواهند برای دومین سال پیاپی دو جامه شوند. یک جام برای باشگاهی که گرسنه موفقیت و حرکت رو به جلوست کافی نیست. یوونتوس در هشت بازی اخیر مقابل میلان هشت پیروزی کسب کرده است. این تیم که دفاعی منظم و خط حمله ای توانمند دارد سه بازیکن کلیدی خود را در بازی امشب نخواهد داشت. آلگری در غیاب لئوناردو بونوچی که محروم است باید خط دفاعی خود را تغییر دهد. غیبت سامی خدیرا و مارکیسیو هم مربی میلان را وادار می کند تا روی سبک ترکیبی و حفظ توپ تمرکز کند و قید بازی فیزیکی را بزند.

میلان و یونایتد به دنبال اعاده حیثیت

میلان: هر دو تیم به دنبال پایانی خوش در این فصل هستند اما از نظر تاثیر روحی میلان بیش از حریف به این بازی نیاز دارد. روسونری ها پس از فصلی تاسف بار در سری آ به دنبال نجات خود هستند و شکست دادن یوونتوس در کوپا ایتالیا یک انگیزه روحیه مهم برای آینده میلان خواهد بود. برای میلان خیلی مهم است که با قهرمانی در کوپا ایتالیا فصل خود را نجات دهد و سهمیه لیگ اروپا بگیرد. هواداران میلان نمی توانند یک فصل دیگر بدون سهمیه اروپایی را تحمل کنند. روسونری ها برای غلبه بر یوونتوس باید نمایش دفاعی بی نقصی داشته باشند و روی حرکات باکا در خط حمله حساب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج