۳۳۵۷۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عباسی: هر تیمی آرزوی نویدکیا را دارد

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: هر تیمی آرزو دارد محرم نویدکیا را داشته باشد البته نظر کادر فنی تیم ما هم در مورد این موضوع مهم است.

خبرگزاری فارس: علی عباسی در خصوص تمدید قرارداد با فرهاد کاظمی اظهار داشت: پس از مذاکرات چند روزه‌ای که با فرهاد کاظمی داشتیم نهایتا با او به توافق رسیدیم و قرارداد سه ساله‌ای را با او امضا کردیم.

وی ادامه داد: در ابتدا قصد داریم تا اواخر خرداد ماه با بازیکنان تسویه حساب کنیم و با جذب نفرات جدید و تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر کاظمی و همچنین آماده کردن زیرساخت‌های باشگاه تمرینات خود را از تیر ماه آغاز کنیم. در این راستا اردوی اروپایی هم خواهیم داشت که هنوز کشور آن قطعی نشده است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد هدف این باشگاه در شانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: ما هدف‌مان این است که رتبه تک‌رقمی به دست آوریم. البته با شناختی که از فرهاد کاظمی سراغ داریم توکل او بالاست و به دنبال جایگاه‌های بالاتر هم می‌رود اما اینکه بخواهیم توقع کسب سهمیه داشته باشیم منطقی نیست. به دنبال برگزاری بازی زیبا هستیم و طبق یک برنامه پنجساله می‌خواهیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. چرا که لیاقت مردم مشهد این است.

عباسی در مورد اینکه گفته می‌شود کاظمی قصد جذب محرم نویدکیا را دارد، گفت: من نه این موضوع را تکذیب و نه تائید می‌کنم. درحال حاضر نمی‌توانم در مورد جذب بازیکن جدید صحبت کنم چرا که باید جلساتی را با فرهاد کاظمی برگزار کنم و پس از آن در این باره تصمیم بگیریم. من خودم به شخصه به عنوان مدیرعامل باشگاه دوست دارم محرم نویدکیا در تیم ما حاضر شود اما نظر کادر فنی هم مهم است. هر تیمی آرزو دارد که این بازیکن را داشته باشد اما باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج