۳۳۸۷۸۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

شجاعیان: خواسته‌ کی‌ روش را اجرا کردیم

ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید در بازی با قرقیزستان و مقدونیه تمام خواسته‌های کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش را پیاده کرده‌اند و امیدوار هستند که با ادامه این روند به جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی صعود کنند.

خبرگزاری ایسنا: ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید در بازی با قرقیزستان و مقدونیه تمام خواسته‌های کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش را پیاده کرده‌اند و امیدوار هستند که با ادامه این روند به جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی صعود کنند.

داریوش شجاعیان درباره پیروزی شش بر صفر تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران مقابل تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی قرقیزستان، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم خواسته‌های کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش را در زمین پیاده کنیم. روند بازی به گونه‌اي پیش رفت که خیلی زود گل نخست را به قرقیزستان بزنیم و این تیم هم در ادامه نتوانست جلوی حملات ایران را بگیرد. با این پیروزی خط نشانی برای رقبایمان در راه جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی کشیدیم.

هافبک تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران درباره پیروزی مقابل مقدونیه در حضور بازیکنان اروپایی این تیم، خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان کرد: در بازی با مقدونیه نمایش بسیار خوبی داشتیم و فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم در این بازی به خوبی محک خوردیم. در طول ۹۰ دقیقه نکاتی که سرمربی تیم گوش زد کرده بود را در زمین اجرا کردیم و با موفقیت از زمین خارج شدیم. امیدوارم که پیروزی‌هایمان همچنان ادامه داشته باشد تا به جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی صعود کنیم.

او درباره انجام سومین بازی پیاپی خود برای تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران گفت: خدا را شکر که سومین بازی ملی خودم را هم انجام دادم . کار کردم با کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روش بسیار خوب است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم. من هم تا جایی که بتوانم برای صعود به جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی به تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی کشورم کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم.

شجاعیان با بیان این که کیفیت فنی و بالای کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش ، افزود: طرز تمرینات و صحبت‌های کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روش به گونه‌اي است که در جریان بازی بازیکنان استرس ندارند و همین کار را برای ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان راحت می‌کند. او می‌تواند به خوبی بازیکنان را از لحاظ روحی - روانی آماده کند. این تیم خوب مدیون کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش است.

ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران درباره اردوهای تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی در ارمنستان و اتریش نیز یادآور شد: بیشتر تعطیلات امسال را در خدمت تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی هستیم و خودمان را برای بازی‌های شهریور ماه و بعد از آن آماده می‌کنیم. باید آمادگی سابق خودمان را به دست بیاوریم و در این راه باید امکانات مدنظر کی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روش فراهم شود. با این شرایط او هم می‌تواند با خیال راحت برنامه‌هایش را اجرایی کند.

وی در واکنش به دیدار‌های دوستانه کره جنوبی، ژاپن و استرالیا با کشورهای اسپانیا، بلغارستان و یونان، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: درست است که آنها با تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قوی‌تری بازی کرده‌اند و شاید قرقیزستان و مقدونیه در سطح ما نباشند ، ولی بهتر از این است که هیچ بازی تدارکاتی را برگزار نکنیم. ما و کارلوس کی‌‌‌‌‌‌روش هم خواستار برگزاری بازی‌های خوب هستیم، اما بازی با قرقیزستان و مقدونیه فراهم شد. امیدوارم که کارها به گونه‌اي پیش برود که با تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سطح بالای اروپایی بازی کنیم.

شجاعیان درباره این که آیا فصل آینده هم در گسترش فولاد خواهد بود، تاکید کرد هنوز چیزی مشخص نیست و ظرف سه ، چهار روز آینده وضعیتم مشخص می‌‌‌‌‌‌‌شود یا در گسترش فولاد می مانم یا به تیم دیگری می روم.

او درباره این که با گسترش فولاد قرارداد دارد ، گفت: بله. با این تیم قرارداد دارم ، ولی هیچ هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید از مسجدسلیمان

      داریوش شجاعیان امیدوارم همیشه موفق باشی به امید دیدنت درتیم محبوب استقلال پر افتخار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج