۳۳۸۸۹۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای گل تاریخ استقلال در لیست مازاد

باشگاه استقلال درشرایطی فهرست بازیکنان مازاد خود را به طور رسمی اعلام کرد که در بین این بازیکنان بهترین گلزن همه تاریخ این باشگاه که بازیکنی آرام و بی‌حاشیه نیز هست به چشم می‌خورد.

خبرگزاری مهر: باشگاه استقلال درشرایطی فهرست بازیکنان مازاد خود را به طور رسمی اعلام کرد که در بین این بازیکنان بهترین گلزن همه تاریخ این باشگاه که بازیکنی آرام و بی‌حاشیه نیز هست به چشم می‌خورد.

جدایی آرش برهانی از استقلال اتفاق کوچکی نیست، اگر چه هنوز ممکن است نظر مدیران باشگاه و شاید علیرضا منصوریان عوض شود اما به هر حال اینکه برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال را با این روش در لیست مازاد یا فروش بگذارند جای تعجب دارد.

برهانی بیشترین گل را در تاریخ برای استقلال زده و جلوتر از علی جباری بازیکن بزرگ این تیم قرار گرفته است و این موضوع که او در لیست مازاد باشد و این مهم اعلام عمومی شود بسیار عجیب است. این موضوع البته در مورد طالب لو و عمران زاده هم صدق می کند و شاید باید گفت محبوبیت این سه بازیکن از همه بازیکنان کنونی استقلال در کنار هم بیشتر است.

آرش برهانی که پیش از آمدن به استقلال در تیم های پاس تهران و مدت کوتاهی برای النصر امارات بازی کرده متولد سال ۱۳۶۲ است و حالا در سن ۳۳ سالگی قرار دارد. او توانسته در کل ادوار لیگ ایران با زدن ۱۱۶ گل عنوان دومی آقای گلی لیگ برتر ایران را کسب کند. رضا عنایتی با ۱۴۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران است.

آرش برهانی در لیگ برتر ایران سال ۸۸-۸۷ در بازی مقابل پیکان در کمتر از ۹ دقیقه ۳ گل به باشگاه پیکان زد. این مهاجم با دو گلی که مقابل مس کرمان در هفته ۲۱ لیگ برتر۹۲-۹۱ به ثمر رساند، با پیشی گرفتن از علی جباری بازیکن اسبق استقلال با ۸۹ گل زده به ۹۱ گل زده با پیراهن استقلال رسید و عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال را از آن خود کرد. وی صدمین گل خود را در دیدار مقابل سایپا در روز ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ به ثمر رساند و پس از آن اشک شوق ریخت.

مهاجم شماره ۹ استقلال که شماره های دیگر را هم البته پوشیده است با آبی پوشان به شش عنوان قهرمانی دست پیدا کرده سه بار در جام حذفی و سه بار آن در لیگ برتر بوده است.

اعتقادمان بر این است که با آقای گل تاریخ باشگاه استقلال رفتار خوبی نشد. اگر این آمار را فرهاد مجیدی یا علی کریمی داشتند کسی نمی توانست چنین رفتاری را با آنها داشته باشد اما آرش برهانی به شدت مبادی اخلاق و آرام است و شاید به همین دلیل هم باشد که رفتار بدی با او و وحید طالب‌لو شد.

شاید اگر او و طالب لو که وحید هم قدمت ۱۰ ساله در استقلال دارد و رکوردهای خوبی هم برجا گذاشت، اخلاق تندی داشتند استقلال بیشتر مراعات می کرد اما امروز با آقای گل تاریخ خود طوری رفتار می کنند که پیش از این هم با آقای گل تاریخ لیگ برتر انجام داده بود. آنها به عنایتی هم لقب دندان پوسیده دادند در حالی که ماشین گلزنی عنایتی پس از هفت سال از آن بیانیه همچنان خاموش نشده است.

با این حال هنوز مشخص نیست که بازیکنانی که در فهرست مازاد استقلال قرار گرفتند با دستور و نظارت مستقیم علیرضا منصوریان انتخاب شده بودند یا برخی افراد دیگر برای این بازیکنان و انتشار نامشان به عنوان بازیکن مازاد تصمیم گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسکی کیسه

      خخخخخخخخ

      این همونیه که اول فصل کری میخوند میگفت درمورد تیمی که ته جدول حرف نمیزنم
      الان کجاییییییی؟؟؟؟
      با 5 امتیاز اختلاف

    • بدون نام

      با احترام به دو عزیز ضمن تشکر از ین دو باید میدانو برای جوانتر ها خالی کنند

    • علی کرامت

      اقای منصوریان اگرمیخواهی حمایت همه هواداران راداشته باشی ارش وحید حنیف وامیدابراهیمی رانگهدار فقط همینواگراین کارنکنی شاید کمی ازدلبری با خودت

    • نیکنام

      اقای منصور یان آرش برهانی نگه دار او بازیکن قدیمی وبی حاشیه ای است

    • عسگری

      ردش کن بره که پست گذاشتنهاش خودت وتیم را تو حاشیه میبرد واقعا پرسپولیس را بااون پست دوازدهمیش 5امتیازبیشتر وبالاترازاسدق قرارداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج